كدخبر: 2799 بدون دیدگاه

غرق‌شدن دو خواهر در ساحل شهر سرخ‌رود

تاریخ انتشار : در ساعت:
غرق‌شدن دو خواهر در ساحل شهر سرخ‌رود

به گزارش خبرنگار قلم ما از شهرستان محمودآباد،تقی کریمیان رئیس هیئت نجات‌غریق مازندران اظهار کرد: این حادثه شامگاه یکشنبه در کنار نهر رودخانه هراز و شهرک خصوصی سبزواری اتفاق افتاد که چهار نفر دختر به علت شنا در منطقه آزاد گرفتار موج شده و دچار حادثه شدند. رئیس هیئت نجات‌غریق استان مازندران آباد گفت: بلافاصله […]

به گزارش خبرنگار قلم ما از شهرستان محمودآباد،تقی کریمیان رئیس هیئت نجات‌غریق مازندران اظهار کرد: این حادثه شامگاه یکشنبه در کنار نهر رودخانه هراز و شهرک خصوصی سبزواری اتفاق افتاد که چهار نفر دختر به علت شنا در منطقه آزاد گرفتار موج شده و دچار حادثه شدند.

رئیس هیئت نجات‌غریق استان مازندران آباد گفت: بلافاصله با حضور یگان امداد و نجات و ناجیان غریق دو نفر از این افراد از مرگ حتمی نجات یافته ولی متأسفانه دو نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به استقرار ناجی غریق در مناطق آزاد و کور از سوی هلال‌احمر و هیئت نجات‌غریق گفت: متأسفانه علیرغم پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته وظیفه تأمین ناجی غریق در این مناطق به عهده مراکز اقامتی و شهرک‌های خصوصی است که کوتاهی این شهرک در جذب و استقرار ناجی غریق موجب بروز این حادثه شده است که از طریق مبادی قانونی و قضائی پیگیر این موضوع خواهیم بود.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان مازندران با اشاره به نجات جان هزار و ۱۰۲ غریق از ابتدای خردادماه سال جاری تاکنون در سواحل استان مازندران گفت: متأسفانه شنا در ساعات نا به هنگام به خصوص شب‌ها و شنا در مناطق آزاد و شنا ممنوعه و عدم آشنایی به فنون شنا موجب شده است تاکنون ۲۲ نفر از مسافران در استان مازندران به علت غرق شدن در دریا جان خود را از دست دادند.

وی گفت: ۳۵۱ نقطه حادثه‌خیز در ساحل مازندران توسط کمیته مغروق ین و نجات‌غریق شناسایی‌شده و امسال ۸۶۰ ناجی غریق در سواحل مازندران مستقر هستند و به‌منظور کاهش آمار تلفات جانی و حفظ امنیت جانی مسافران در دریا و کاهش آمار تلفات غرقی در تابستان سال جاری ۹۴ طرح در سواحل استان مازندران برگزار خواهد شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳