كدخبر: 17751 بدون دیدگاه

مدیرعامل منطقه آزاد کیش عنوان کرد؛ کیش شاهرگ حیاتی اقتصادی کشور است/ هم افزایی منطقه آزاد کیش با استان های شمالی،فرصتی بی نظیر برای رونق صنعت گردشگری کشور است

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرعامل منطقه آزاد کیش عنوان کرد؛ کیش شاهرگ حیاتی اقتصادی کشور است/ هم افزایی منطقه آزاد کیش با استان های شمالی،فرصتی بی نظیر برای رونق صنعت گردشگری کشور است

دکتر رحیم سرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری قلم ما، با اشاره به استقبال خوبی که از نمایشگاه کیش اینوکس شد، اظهار داشت: حضور بسیاری از بانک ها، سازمانها و سرمایه گذاران از سراسر کشور و نیز هیأت های تجاری کشورهای اوراسیا در این نمایشگاه، نشان از رویکرد مثبت و کیفیت آن […]

دکتر رحیم سرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری قلم ما، با اشاره به استقبال خوبی که از نمایشگاه کیش اینوکس شد، اظهار داشت: حضور بسیاری از بانک ها، سازمانها و سرمایه گذاران از سراسر کشور و نیز هیأت های تجاری کشورهای اوراسیا در این نمایشگاه، نشان از رویکرد مثبت و کیفیت آن است.

وی توسعه و رونق گردشگری جزیره کیش را یکی از اهداف اولویت دار سازمان خواند و گفت: ورود گردشگران و فعالان حوزه گردشگری به بهانه‌ی شرکت در نمایشگاه کیش اینوکس و امثال آن، رویکردی برای تحقق این هدف است.

دکتر سرهنگی به حضور چشمگیر فعالان حوزه بانکی و سازمان بورس و نیز برگزاری سمینارهای تخصصی در این زمینه و انعقاد تفاهم نامه های همکاری اشاره و عنوان کرد: این امر فرصت خوبی برای سازمان منطقه آزاد کیش بوجود آورد و امیدواریم بزودی بتوانیم شاهد بازتاب مثبت و تأثیرگذار آن در کشور باشیم.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش یادآور شد: همزمان با برپایی نمایشگاه کیش اینوکس از فرصت استفاده و با دعوت از سازمان بورس در مدارس کیش، برای نخستین بار، دوره‌های آموزشی سواد مالی و بورس برای نوجوانان انجام شد.

دراختیار قراردادن غرفه به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و فعالان اقتصادی در نمایشگاه کیش اینوکس، یکی دیگر از موضوعاتی بود که دکتر سرهنگی به آن اشاره کرد و عنوان داشت: بازاریابی و گفت و گو و تبادل‌نظر این افراد در نمایشگاه، نشان از توسعه تکنولوژی و فعالیت اقتصادی می‌کردند ما شاهد یک جامعه‌ی مدرن با فعالیت اقتصادی بودیم و با دعوت از کارآفرینان و سرمایه گذاران توانستم مدرن و هدف دار است که تاثیر بسزایی در جذب سرمایه گذار برای منطقه دارد.

وی با اشاره به روی آب قرارگرفتن جزیره‌ی کیش و موقعیتی که دارد، آن را یکی از بهترین فرصت ها و مناطق برای توسعه تکنولوژی، داده ها و دانش های اقتصاد دریا و بعنوان شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور خواند.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه جزیره کیش آمادگی همکاری با استان های شمالی کشور را دارد، تصریح کرد: هم افزایی با استان های شمالی، بواسطه وجود دریا، می تواند اتفاقات خوبی را در صنعت گردشگری کشور رقم زند.

دکتر سرهنگی اشتغال زایی را یکی از اهداف اصلی توسعه صنعت گردشگری خواند و بیان داشت: در منطقه کیش، به واسطه ورود هر گردشگر ، بیش از ۲۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم بوجود می آید.

وی تأکید کرد: تمام تلاشمان این است که جزیره کیش را به بهشت سرمایه گذاری کشور تبدیل کرده و تمام بسترهای لازم برای فعالیت مثبت سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.

دکتر سرهنگی با بیان اینکه تبدیل جزیره کیش به مجمع اقتصادی دریا، دور از دسترس نیست، بر لزوم بهره‌گیری از دانش روز اقتصادی دنیا، بروز اتفاقات مهم اقتصادی، رونمایی از تکنولوژی های جدید، ارائه سرویس و خدمات جدید در حوزه مالی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: برای تحقق این امر باید نمایشگاه هایی در خارج از مرزهای کشور برگزار شود. 

وی به اقدام خوب نمایشگاه کیش اینوکس در دعوت از سفرای هیأت های تجاری مختلف برای شرکت در نمایشگاه اشاره و اظهار کرد: با حضور این هیأت ها و متخصصان حوزه اقتصادی و آگاهی آن ها از ظرفیت‌های موجود، زمینه توسعه اقتصادی و تبدیل شدن جزیره کیش به مجمع اقتصادی فراهم خواهد شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳