كدخبر: 17711 بدون دیدگاه

تفاهم‌نامه همکاری کارگزاری بانک صادرات با مرکز مالی ایران

تاریخ انتشار : در ساعت:
تفاهم‌نامه همکاری کارگزاری بانک صادرات با مرکز مالی ایران

غرفه بانک صادرات ایران در دومین روز از دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش (اینوکس ۲۰۲۳) شاهد امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری کارگزاری این بانک با مرکز مالی ایران، جشن سی‌امین سالروز تاسیس این کارگزاری و همچنین رونمایی از سامانه یکپارچه بازاریابی با عنوان «سیب» بود. به گزارش […]

غرفه بانک صادرات ایران در دومین روز از دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش (اینوکس ۲۰۲۳) شاهد امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری کارگزاری این بانک با مرکز مالی ایران، جشن سی‌امین سالروز تاسیس این کارگزاری و همچنین رونمایی از سامانه یکپارچه بازاریابی با عنوان «سیب» بود.

به گزارش دیوان اقتصاد، تفاهم‌نامه توسعه همکاری کارگزاری بانک صادرات ایران با مرکز مالی ایران با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، اجرایی، از طریق تبادل دانش و برقراری ارتباط علمی و آموزشی  همزمان با سی‌امین سالروز تاسیس این کارگزاری به امضای سید هادی ابطحی مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات و محبوبه جعفری، مدیرعامل مرکز مالی ایران رسید.

همچنین همزمان با آئین گرامیداشت سی‌امین سالگرد تاسیس این کارگزاری که با حضور مهدی محمدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مهدی اقبالی‌راد معاون شعب بانک صادرات ایران،  مدیران ارشد این بانک و مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک برگزار شد، از سامانه یکپارچه بازاریابی کارگزاری (سیب) در این کارگزاری نیز رونمایی شد.

با رونمایی از این سامانه و ایجاد پنل ادمین و همچنین پنل بازاریاب؛ از این پس بازاریابان کارگزاری می‌توانند براحتی از طریق سامانه‌ای که در دست دارند بصورت لحظه‌ای از تعداد و عملکرد زیرمجموعه خود بصورت شفاف مطلع شوند. همچنین گزارش‌های مربوط به فعالیت خود را نیز مشاهده کنند.

علاوه بر این امکان تهیه رونوشت و یا به اشتراک گذاری لینک اختصاصی کارگزاری مربوط به بازاریاب مهیا شده است.به همین مناسبت چاپ تمبر اختصاصی کارگزاری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳