كدخبر: 16627 بدون دیدگاه

در راستای پیشرفت شهرستان تاکید شد؛تشکیل انجمن سرمایه گذاران شهرستان نور با بهره گیری از ظرفیت کارآفرینان

تاریخ انتشار : در ساعت:
در راستای پیشرفت شهرستان تاکید شد؛تشکیل انجمن سرمایه گذاران شهرستان نور با بهره گیری از ظرفیت کارآفرینان

♻️فرماندار شهرستان نور بر لزوم تشکیل انجمن سرمایه گذاران شهرستان با بهره گیری از ظرفیت کارآفرینان در راستای پیشرفت شهرستان تاکید کرد ♻️،مهندس توکلی با بیان اینکه با توجه به پتانسیل های توریستی و گردشگری شهرستان گفت:جاذبه های گردشگری این منطقه از بسترهای مهم سرمایه گذاری در استان و کشور است. ♻️فرماندار نور خاطرنشان کرد:با […]

♻️فرماندار شهرستان نور بر لزوم تشکیل انجمن سرمایه گذاران شهرستان با بهره گیری از ظرفیت کارآفرینان در راستای پیشرفت شهرستان تاکید کرد

♻️،مهندس توکلی با بیان اینکه با توجه به پتانسیل های توریستی و گردشگری شهرستان گفت:جاذبه های گردشگری این منطقه از بسترهای مهم سرمایه گذاری در استان و کشور است.

♻️فرماندار نور خاطرنشان کرد:با تشکیل این انجمن هم فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان نور رونق می‌گیرد و هم از ظرفیت کارآفرینان در راستای پیشرفت شهرستان و ایجاد اشتغالزایی می‌توان بهره برد.

♻️مهندس توکلی در ادامه اشاره کرد:راه اندازی این انجمن می‌تواند در پیگیری فعالیت سرمایه گذاران نقش مهمی ایفا کند.

♻️در رأسفرماندار نور تصریح کرد ارتباط موثر با سرمایه گذاران و کارآفرینان به منظور حمایت از فعالان اقتصادی،شناسایی و رفع موانع سرمایه گذاری،کاهش پروکراسی های اداری از مهمترین اهداف در تشکیل این انجمن خواهد بود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳