كدخبر: 16567 بدون دیدگاه

بهره برداری از بزرگترین و مدرن ترین استخر چهارفصل شمال کشور در مجموعه تفریحی توریستی دشت نور با هدف توسعه صنعت گردشگری

تاریخ انتشار : در ساعت:
بهره برداری از بزرگترین و مدرن ترین استخر چهارفصل شمال کشور در مجموعه تفریحی توریستی دشت نور با هدف توسعه صنعت گردشگری

مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور از بهره برداری استخر چهار فصل روباز این مجموعه خبر داد مجموعه توریستی-تفریحی دشت نور در غرب استان مازندران یکی از پروژه های مهم گردشگری در استان مازندران است که با امکانات تفریحی،ورزشی در نوع خود بینظیر است و ضمن ایجاد فضایی دل انگیز برای گردشگران مهمترین اهداف خود […]

مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور از بهره برداری استخر چهار فصل روباز این مجموعه خبر داد

مجموعه توریستی-تفریحی دشت نور در غرب استان مازندران یکی از پروژه های مهم گردشگری در استان مازندران است که با امکانات تفریحی،ورزشی در نوع خود بینظیر است و ضمن ایجاد فضایی دل انگیز برای گردشگران مهمترین اهداف خود را در راستای ایجاد اشتغالزایی و توسعه صنعت گردشگری میداند.

به گزارش قلم ما،استخر سرپوشیده دشت نور که بزرگترین مجموعه آبی شمال کشور برای تجربه یک تفریح ناب و فوق العاده برای گردشگران داخلی و خارجی می باشد به تازگی به بهره برداری رسیده است تا فضایی مملو از تنوع ورزشی در این مجموعه برای گردشگران رقم بخورد.

سرمایه گذار و مالک این مجموعه در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: استخر دشت نور در فضایی ۵ هزار متر مربع و در دو طبقه احداث شده است همچنین فضای استخر چهار فصل با متراژ ۷۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۰۰ نفر به صورت منحنى طراحی شده است.

مهندس سیروس کبیری افزود: در طبقه دوم اتاق بازی با باز های واقعیت مجازی ( VR)، کنسول پلی استیشن، بیلیارد، ایرهاکی، دارت و کافه بازی در حال ساخت و اجرا می‌باشد.

مالک مجتمع دشت نور خاطر نشان کرد:بخش های دیگر این فضا امکانات تفریحی نظیر فضای آفتاب گیری، استخر کودکان، زمین والیبال ساحلی و زمین بازی شنی کودکان می‌باشد که در قسمت شمالی زون تفریحی مجموعه واقع شده است.

مهندس سیروس کبیری خاطرنشان کرد:جذب گردشگر یکی از بهترین ظرفیت های اقتصای در این منطقه است وتمام تلاش ما این است تا با امکانات تفریحی،توریستی و جذب گردشگران داخلی و خارجی در جهت اعتلای اقتصادی و اشتغالزایی جوانان منطقه گام های موثری برداریم.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳