كدخبر: 15239 بدون دیدگاه

✴️بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از شهرک گلخانه ای دارکلا بخش چمستان

تاریخ انتشار : در ساعت:
✴️بازدید مسئولین استانی و شهرستانی از شهرک گلخانه ای دارکلا بخش چمستان

🔰به گزارش قلم ما: با حضور فرماندار شهرستان نور،نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و بخشدار چمستان،مسئولین استانی و روسای ادارات شهرستان نور بازدید از شهرک گلخانه ای دارکلای چمستان صورت گرفت. ✴️مدیرعامل مجتمع گلخانه ای دارکلا: انتقال سند و تسریع در صدور پروانه بهره برداری بنام سرمایه گذاران این […]

🔰به گزارش قلم ما:
با حضور فرماندار شهرستان نور،نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و بخشدار چمستان،مسئولین استانی و روسای ادارات شهرستان نور بازدید از شهرک گلخانه ای دارکلای چمستان صورت گرفت.

✴️مدیرعامل مجتمع گلخانه ای دارکلا:
انتقال سند و تسریع در صدور پروانه بهره برداری بنام سرمایه گذاران این مجتمع ازمهمترین خواسته های است/مسئولین حمایت کنند

❇️جواد ذکوی در گفتگوی اختصاصی باقلم ما،اظهار کرد: رفع بروکراسی های اداری و تسریع در رفع صدور پروانه و تسهیلات از مهمترین خواسته های ما است،

❇️وی با بیان اینکه این مجتمع از دیماه ۹۹ به بهره برداری رسید و مشغول به فعالیت هستیم،از تولید در این حوزه بسیار راضی هستیم و به همه علاقمندان توصیه میکنیم تا در این حوزه فعالیت و کارآفرینی کنند چون بشدت دارای سود بالایی است و به مراتب بالاتر از شغلهای دیگر است.

❇️ذکوی در ادامه با بیان اینکه این مجتمع ۳هزار متر سازه سرپوشیده و دارای ۸هزار متر زمین میباشد
اشاره کرد در حال حاضر ۲۰ نیروی بومی در این مجتمع مشغول فعالیت هستند که قطعا با طرف شدن مشکلات این اشتغالزایی به دو برابر افزایش خواهد یافت.

❇️وی در خصوص برگزاری جلسه با حضور مسئولین خاطرنشان کرد:در جلسه امروز مهمترین موضوعی که مطرح شد انتقال سند به نام سرمایه گذاران این مجتمع و تسریع در صدور پروانه بهره برداری برایمان بود که از اصلی ترین مشکلاتمان است و انتظار داریم مسئولین با نگاهی ویژه از ما حمایت کنند.

❇️ذکوی تصریح کرد:در مورد سند به ما گفتند، در دست اقدام است و قول دادند تا ظرف مدت دوهفته اقدامات اساسی صورت گیرد و در مورد پروانه بهره برداری هم قول مساعد دادند تا هرچه زودتر اقدامات صورت گیرد.

❇️مدیرعامل مجتمع گلخانه ای دارکلا گفت:مهمترین درخواست ما از مسئولین حمایت کردن در گرفتن پروانه و پایان کار و همچنین حمایت ویژه در ارسال گل و گیاه این مجتمع در خارج از کشور است چرا که بازار هدف ما روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس میباشد و انتظار حمایت ویژه از مسئولین شهرستانی و استانی را داریم .

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳