كدخبر: 15073 بدون دیدگاه

مدیر کارخانه افرنگ نور: تولید سالانه این کارخانه تا ۱۲۰۰۰ تن در سال افزایش می باشد

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیر کارخانه افرنگ نور: تولید سالانه این کارخانه تا ۱۲۰۰۰ تن در سال افزایش می باشد

کارخانه افرنگ نور از سال ۱۳۷۴ شروع به کار نمود و در حال حاضر با تولید سالانه ۸۰۰۰ تن در زمینه تولید کاغذ لاینر و فلوتینگ در حال فعالیت می باشد و به امید خدا پس از تکمیل و پایان فاز سوم طرح توسعه، تولید سالانه این کارخانه تا ۱۲۰۰۰ تن در سال قابل افزایش […]

کارخانه افرنگ نور از سال ۱۳۷۴ شروع به کار نمود و در حال حاضر با تولید سالانه ۸۰۰۰ تن در زمینه تولید کاغذ لاینر و فلوتینگ در حال فعالیت می باشد و به امید خدا پس از تکمیل و پایان فاز سوم طرح توسعه، تولید سالانه این کارخانه تا ۱۲۰۰۰ تن در سال قابل افزایش می باشد.

به گزارش پایگاه خبری قلم ما؛

سیدجواد حسینی کارشناس صنایع چوب و کاغذ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: ۲۱ سال است در صنایع کاغذسازی سابقه کار دارم و در حال حاضر به عنوان مدیرکارخانه افرنگ نور مشغول فعالیت می باشم.
حسینی با اشاره به فرصت پیش رو برای کارخانه افرنگ افزود: کارخانه افرنگ نور از سال ۱۳۷۴ شروع به کار نموده است و در حال حاضر با تولید سالانه ۸۰۰۰ تن در زمینه تولید کاغذ لاینر و فلوتینگ در حال فعالیت می باشد و به امید خدا پس از تکمیل و پایان فاز سوم طرح توسعه، تولید سالانه این کارخانه تا ۱۲۰۰۰ تن در سال قابل افزایش می باشد.


وی افزایش نیروی کار را اولویت خود دانست و گفت: در حال حاضر ۳۸ نفر به طور مستقیم در کارخانه افرنگ مشغول به کار هستند و پس از اتمام فاز سوم طرح توسعه، این تعداد به حداقل ۴۵ نفر افزایش خواهد یافت.
مدیرکارخانه افرنگ نور با اشاره به مهمترین مشکلات این کارخانه تولیدی تصریح کرد: عدم وجود سرمایه در گردش کافی با توجه به افزایش قیمت کالاها و مواد و قطعات و عدم حمایت مالی لازم از سوی ارگانها و بانکها جهت انجام و تکمیل طرح و توسعه شرکت که تاکنون حدود ۸ میلیارد تومان از منابع شخصی هزینه گردید و نیاز به حدود ۱۰ میلیارد تومان جهت انجام کارهای باقیمانده لازم بود که متاسفانه هیچگونه حمایتی از این واحد تولیدی (باسابقه بسیار خوب) به عمل نیامده است.
وی افزود: این کارخانه نیاز به یک زمین باسوله در داخل شهرک جهت دپو مواد اولیه و محصولات تولیدی دارد که با پیگیری های زیاد و با وجود زمینهای خالی و بلااستفاده هیچگونه حمایتی از این موضوع نگردید. وقفی بودن زمینهای شهرک صنعتی هم که باعث عدم حمایت بانکها در پرداخت تسهیلات به این واحدها گردیده است.
حسینی دیگر مشکلات حوزه تولید را عدم وجود سایتهای دفن زباله در منطقه و استان که موجب واردنمودن هزینه های زیادی در انتقال آنها به استانهای دیگر می گردد، افزایش بی رویه قیمت انرژی های مصرفی مانند برق و گاز و عدم پرداخت یارانه انرژی به واخدهای تولیدی و عدم وجود نیروهای عملیاتی متخصص و تحصیل کرده در زمینه تولید کاغذ دانست.
وی در پایان گفت: انتظار ما از مسئولین حمایت عملی و واقعی از واحدهای تولیدی که صادقانه در حال انجام کارها هستند می باشد و از مسئولین عزیز تقاضا داریم از واحدهای خوشنام و منضبط که هیچگونه سابقه بدی در بانکها و ادارات از جمله دارایی و اداره کار و … ندارند حمایت نموده تا انشالله شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳