كدخبر: 14902 بدون دیدگاه

نور امید بر پروژه پردیس سینمایی امید نور تابید

تاریخ انتشار : در ساعت:
نور امید بر پروژه پردیس سینمایی امید نور تابید

💢به گزارش اختصاصی #قلم_ما جلسه رفع مشکلات نخستین #پردیس_سینمایی_شهرستان_نور با حضور دکتر شادمان فرماندار،مهندس نائیج معاون عمرانی فرمانداری،فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور،مهندس موسوی سرپرست شهرداری نور و دکتر محسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نور در محل شهرداری برگزار شد،ساخت پردیس سینمایی نهایی شد. 💢گفتنی پردیس سینمایی امید در سال […]

💢به گزارش اختصاصی #قلم_ما جلسه رفع مشکلات نخستین
#پردیس_سینمایی_شهرستان_نور با حضور دکتر شادمان فرماندار،مهندس نائیج معاون عمرانی فرمانداری،فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور،مهندس موسوی سرپرست شهرداری نور و دکتر محسنی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نور در محل شهرداری برگزار شد،ساخت پردیس سینمایی نهایی شد.

💢گفتنی پردیس سینمایی امید در سال ۱۳۹۸ کلنگ ساخت آن با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و مسئولان شهرستانی به زمین زده شده بود با کش و قوس های فروانی که داشت این پروژه به سرانجام نرسید و اکنون انتظار میرود با پیگیری های مسئولین شهرستانی و همدلی و وحدت شورای دوره ششم شهر نور این خواسته بحق مردم شهرستان در راستای کارهای فرهنگی در شهرستان به ثمر نشیند.

💢شایان ذکر است ،چنانچه این اقدام فرهنگی(احداث سینما پردیس) در نور عملیاتی نشود این پروژه با بودجه های اختصاصی بلاعوض از این شهرستان به شهر یا استانی دیگر انتقال می یابد.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳