كدخبر: 14874 بدون دیدگاه

پیام تسلیت بخشدار چمستان به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تسلیت بخشدار چمستان به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)

به گزارش قلم ما،مهندس میثم عبدی بخشدار چمستان در پیامی فرا رسیدن رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت (ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت […]

به گزارش قلم ما،مهندس میثم عبدی بخشدار چمستان در پیامی فرا رسیدن رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت (ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه اطهار (ع) و بزرگانی چون آنها می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد.

پیامبر اکرم (ص) به‌ عنوان خاتم انبیاء با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد. آن بزرگوار با زندگی پربار خود در طول ۲۳ سال مأموریت الهی به خوبی توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۸ صفر سالروز رحلت جانگداز پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان جهان و شیعیان و شیفتگان آن امام همام به ویژه مردم متدین و ولایتمدار شهرستان نور و شهر چمستان پ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

میثم عبدی بخشدار چمستان

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳