كدخبر: 14675 بدون دیدگاه

✅پیام تبریک مهندس سیمرد به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅پیام تبریک مهندس سیمرد به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت

✅سرپرست شهرداری بلده ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، در پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت. ✅به گزارش قلم ما، متن پیام مذکور به شرح ذیل است: ✅هفته نخست شهریور ماه که هفته دولت نامگذاری شده است، یادآور شهادت مظلومانه دو بزرگ مرد، رجایی و باهنر و جمعی از یاران باوفای نظام مقدس […]

✅سرپرست شهرداری بلده ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، در پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

✅به گزارش قلم ما، متن پیام مذکور به شرح ذیل است:

✅هفته نخست شهریور ماه که هفته دولت نامگذاری شده است، یادآور شهادت مظلومانه دو بزرگ مرد، رجایی و باهنر و جمعی از یاران باوفای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

✅هفته دولت یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی فرزندان نیک این انقلاب است که خدمت خالصانه و خاضعانه به مردم را در راستای توسعه و اقتدار کشور، سرلوحه کار خود قرار دادند.

✅این هفته نمادی از وحدت، همبستگی و اقتدار این نظام است که امید می رود با تلاش و اهتمام هر چه بیشتر مدیران و مسئولین و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های کشور گامی موثر در راستای آبادانی و رشد فرزندان این مرز و بوم برداشته شود.

✅اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام ، آغاز هفته دولت را به تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بویژه مدیران و مسئولان شهرستان نور و شهر بلده تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های این انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

🔹رضا سیمرد سرپرست شهرداری بلده

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳