كدخبر: 14548 بدون دیدگاه

در راستای جذب حداکثری دانشجو صورت گرفت: هم‌اندیشی دانشگاهیان با مربیان ورزشی شهرستان نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
در راستای جذب حداکثری دانشجو صورت گرفت: هم‌اندیشی دانشگاهیان با مربیان ورزشی شهرستان نور

جلسه هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با مربیان ورزشی شهرستان نور در راستای جذب حداکثری دانشجو برگزار شد. به گزارش روایط عمومی واحد نور جلسه تعامل دانشگاه با جامعه ورزشی و هم اندیشی مربیان ورزشی شهرستان نور با دانشگاه آزاد با حضور دکتر مجید فانی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد نور و قهرمان […]

جلسه هم‌اندیشی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با مربیان ورزشی شهرستان نور در راستای جذب حداکثری دانشجو برگزار شد.

به گزارش روایط عمومی واحد نور جلسه تعامل دانشگاه با جامعه ورزشی و هم اندیشی مربیان ورزشی شهرستان نور با دانشگاه آزاد با حضور دکتر مجید فانی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد نور و قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور و مربیان گرانقدر ورزشی شهرستان در راستای جذب حداکثری دانشجو در سالن کنفرانس واحد نور برگزار شد.

در این جلسه رئیس واحد نور با برشمردن امکانات ویژه واحد نور از جمله سالن ورزشی چندمنظوره با بالاترین استاندارد های فدراسیون های ورزشی و بزرگترین زمین روباز ورزش های ساحلی در کشور و همچنین دارا بودن رشته تربیت بدنی از مقطع کاردانی تا دکتری، تخفیف های بسیار عالی تا ۱۰۰% هزینه شهریه را برای قهرمانان المپیک و جهانی و ملی را از مزیت های تحصیل در واحد نور برای ورزشکاران برشمرد.

در این جلسه مربیان ورزشی شهرستان نور هم که بسیاری از آنان فارغ التحصیل یا دانشجوی واحد نور بوده اند ضمن ابراز رضایت از امکانات واحد نور بر تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تاکید کردند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳