كدخبر: 14490 بدون دیدگاه

در نخستین جلسه رسمی ششمین دوره شورای شهر نور؛ مجید موسوی با پنج رای اعضا شورا سرپرست شهرداری نور شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
در نخستین جلسه رسمی ششمین دوره شورای شهر نور؛ مجید موسوی با پنج رای اعضا شورا سرپرست شهرداری نور شد

در نخستین جلسه ششمین دوره شورای شهر نور با رای گیری از اعضای شورای شهر سید مجید موسوی با ۵ رای قاطع اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد. به گزارش قلم ما،نخستین جلسه ششمین دوره شورای شهر نور برای تعیین سرپرست شهرداری،در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد و اعضای شورا با […]

در نخستین جلسه ششمین دوره شورای شهر نور با رای گیری از اعضای شورای شهر سید مجید موسوی با ۵ رای قاطع اعضای شورا به عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

به گزارش قلم ما،نخستین جلسه ششمین دوره شورای شهر نور برای تعیین سرپرست شهرداری،در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد و اعضای شورا با پنج رای به سید مجید موسوی برای سرپرست شهرداری رای دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر نور در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات اعضای دوره گذشته شورا و شهردار گفت: خوشبختانه با وفاق و همدلی اعضای شورای شهر برای تصدی سرپرست شهرداری به اجماع رسیدیم و سید مجید موسوی را خود از بدنه شهرداری هستند انتخاب کردیم تا بتوانیم با بررسی بیشتر در خصوص انتخاب شهردار تصمصم گیری کنیم.

ابراهیم محسنی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر می‌تواند بستر همکاری‌های اجتماعی را فراهم کند و به عنوان نماد مردم سالاری دینی هم نقش تقنینی و هم نقش نظارتی خود را ایفا کند ،افزود:شهروندان نوری با حضور خود در انتخابات حماسه آفریدند و امروز نوبت ما است تا با اهتمام جدی برای انجام وظایف خود اقدام کرده و بهترین ها را برای شهروندان فراهم آوردیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳