كدخبر: 14484 بدون دیدگاه

فرماندار شهرستان نور خبر داد:رتبه نخست شهرستان در تزریق واکسن کرونا برای سنین بالای ۶۰ سال

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار شهرستان نور خبر داد:رتبه نخست شهرستان در تزریق واکسن کرونا برای سنین بالای ۶۰ سال

فرماندار نور گفت: شهرستان نور رتبه نخست را در تزریق واکسن کرونا برای سنین بالای ۶۰ سال دارد و تاکنون بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن در شهرستان نور تزریق شد. به گزارش قلم ما، علی شادمان در حاشیه ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا استان مازندران در شهرستان نور با قدردانی از حضور سردار سپاه […]

فرماندار نور گفت: شهرستان نور رتبه نخست را در تزریق واکسن کرونا برای سنین بالای ۶۰ سال دارد و تاکنون بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن در شهرستان نور تزریق شد.
به گزارش قلم ما، علی شادمان در حاشیه ششمین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا استان مازندران در شهرستان نور با قدردانی از حضور سردار سپاه کربلای مازندران و زحمات سپاه شهرستان نور و مرکز بهداشت و درمان و کادر درمانی شهرستان اظهارکرد: شهرستان نور مانند دیگر شهرستان‌های کشور درگیر ویروس منحوس کروناست و تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند در کاهش بیماری بسیار تاثیرگذار باشد.
وی تصریح کرد: شهرستان نور رتبه نخست را در تزریق واکسن کرونا برای سنین بالای ۶۰ سال دارد و تاکنون بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن در شهرستان نور تزریق شد.فرماندار نور بیان اینکه  شهرستان نور در تزریق واکسن کرونا عملکرد خوبی دارد،خاطرنشان کرد: ۱۶ مرکز برای تزریق واکسن کرونا در شهرستان نور فعال است.

شادمان با اشاره به عادی انگاری در برابر ویروس بسیار خطرناک کرونا افزود: مردم شریف شهرستان نور برای حفظ جان خود و عزیزانشان از شرکت در دوررهمی‌ها، مجالس عروسی، مناسبت‌ها و تجمع‌هایی که خطرآفرین است، خودداری کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در کاهش بیماری سهیم باشند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳