كدخبر: 14114 بدون دیدگاه

فرماندار نور تاکید کرد: شهروندان موج چهارم بیماری کرونا را جدی تر بگیرند

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور تاکید کرد: شهروندان موج چهارم بیماری کرونا را جدی تر بگیرند

✅فرماندار شهرستان نور گفت: روند شیوع کرونا در کشور و استان مازندران بسیار نگران‌کننده شده است و مردم باید موج چهارم بیماری کرونا را جدی تر بگیرند. ✅به گزارش قلم ما،علی شادمان در جلسه ستاد مدیریت کرونا افزود: تنها راه کنترل و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده همگانی […]

✅فرماندار شهرستان نور گفت: روند شیوع کرونا در کشور و استان مازندران بسیار نگران‌کننده شده است و مردم باید موج چهارم بیماری کرونا را جدی تر بگیرند.

✅به گزارش قلم ما،علی شادمان در جلسه ستاد مدیریت کرونا افزود: تنها راه کنترل و مقابله با کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده همگانی از ماسک است.

✅وی اظهار داشت:سلامتی و جان شهروندان برایمان در اولویت است و از مردم میخواهیم با رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری مناسبت ها و دورهمی ها به ما در کاهش ابتلا به این بیماری کمک کنند.

✅فرماندار نور بر تشدید طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید برای دو هفته اصناف شهرستان کلا تعطیل شوند و از شهروندان هم همچون گذشته انتظار همکاری داریم تا بتوانیم شیوع ویروس کرونا را در شهرستان کاهش دهیم.

✅شادمان با بیان اینکه عادی سازی مردم در این بیماری بسیار خطرناک است گفت: باید تمام تلاشمان را بکنیم تا بتوانیم این زنجیره را قطع و در ذهن مردم عدم برگزاری دورهمی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی را نهادینه کنیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳