كدخبر: 13621 بدون دیدگاه

✅رئیس اتاق اصناف شهرستان نور خبر داد: عدم برگزاری نمایشگاه های بهاره فرصتی برای اصناف شهرستان است

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅رئیس اتاق اصناف شهرستان نور خبر داد: عدم برگزاری نمایشگاه های بهاره فرصتی برای اصناف شهرستان است

✅رئیس اتاق اصناف شهرستان نور با بیان اینکه به علت وجود بیماری کرونا امسال نمایشگاه های بهاره در شهرستان برگزار نمی شود گفت:عدم برگزاری نمایشگاه های بهاره فرصتی برای اصناف شهرستان است. ✅رامین اسدی در گفتگو با قلم ما گفت: به علت وجود بیماری کرونا نمایشگاه‌های بهاره برگزار نمی‌شود که البته این بر اساس تصمیمات […]

✅رئیس اتاق اصناف شهرستان نور با بیان اینکه به علت وجود بیماری کرونا امسال نمایشگاه های بهاره در شهرستان برگزار نمی شود گفت:عدم برگزاری نمایشگاه های بهاره فرصتی برای اصناف شهرستان است.

رامین اسدی در گفتگو با قلم ما گفت: به علت وجود بیماری کرونا نمایشگاه‌های بهاره برگزار نمی‌شود که البته این بر اساس تصمیمات اتاق اصناف کشور است.

✅اسدی بیان کرد: به علت شیوع کرونا برای عید نوروز اصناف و کسبه و بازاریان شهرستان فعالیت خواهند داشت.

✅وی گفت:عدم برگزاری نمایشگاه بهاره فرصت خوبی است تا اصناف شهرستان بتوانند به خوبی محصولات خود را عرضه کنند چرا که مهم‌ترین عامل جلب اعتماد مردم ارائه کالاهای کیفی و ارائه تخفیف‌های مناسب میباشد و این بهترین فرصت است که امسال در اختیار اصناف قرار گرفته تا با انجام صحیح کار هم به کسب و کار خود در ایام پایانی سال رونق دهند و هم با جلب رضایت مشتریان و ارائه کالاهای کیفی با قیمت‌های مناسب با حداقل سود بتوانند کالاهای خود را در شهرستان بفروش برسانند.

✅اسدی از وجود ۸ هزار واحد صنفی در شهرستان خبر داد و تاکید کرد: اصناف در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳