كدخبر: 13574 بدون دیدگاه

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین تاکید کرد:توسعه صنعت گردشگری کشور در گرو به صحنه آمدن بخش خصوصی توانمند

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هومت  پارس کاسپین تاکید کرد:توسعه صنعت گردشگری کشور در گرو به صحنه آمدن بخش خصوصی توانمند

  ❇️مهندس محسن صنعتی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری که حضور پر قدرت خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:امروزه صنعت گردشگری،بعنوان صنعتی بسیار مهم در کشور است و نقش پر رنگی در شکوفایی اقتصادی استان ها و شهرهای کشور ایفا می‌کند. ❇️مدیرعامل […]

 

❇️مهندس محسن صنعتی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری که حضور پر قدرت خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:امروزه صنعت گردشگری،بعنوان صنعتی بسیار مهم در کشور است و نقش پر رنگی در شکوفایی اقتصادی استان ها و شهرهای کشور ایفا می‌کند.

❇️مدیرعامل شرکت هومت پارس گفت:در استان مازندران هم صنعت گردشگری از ظرفیت‌های بسیار بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است و با تامین زیرساخت های مناسب در راستای افزایش جذب گردشگر راندمان بالایی در اشتغالزایی و توسعه منطقه خواهد داشت.

❇️وی افزود:صنعت گردشگری فقط زمانی می‌تواند رونق پیدا میکند که بخش خصوصی توانمند به صحنه بیاید و حاضر شود که در این صنعت پربازده، سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام دهد.

❇️مهندس صنعتی گفت:این امر هم مستلزم این است که امنیت سرمایه‌گذار تامین شود تا سرمایه‌گذار حاضر به ریسک سرمایه‌گذاری در این صنعت باشد. برای یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی، صرفه اقتصادی سرمایه‌گذاری‌اش به عنوان مهم‌ترین اولویت شناخته می‌شود که در این راه دولت باید با ارائه مشوق‌ها و تسهیلات مختلف، تامین این سود اقتصادی برای سرمایه‌گذاران را فراهم بسازد.

❇️وی با اشاره به پروژه اکو پارک جنگلی ایزدشهر که ۴۰۰ هکتار آن بمدت طولانی در اجاره شرکت هومت پارس کاسپین گفت: این پروژه یک مکان تفریحی  و گردشگری با رویکرد حفظ شرایط زیست محیطی منطقه پایه گذاری شده است که باعث ارتقای سطح اقتصاد محلی و شهری وهمچنین افزایش گردشگران زیادی در منطقه خواهد شد.

❇️مهندس صنعتی بیان کرد:در واقع دیدگاه ما برای حضور در این نمایشگاه بحث جذب سرمایه گذار برای این پروژه است تا بتوانیم بزرگترین و خاص ترین پروژه نمونه گردشگری کشور را به سرانجام برسانیم و آن را بعنوان نگین گردشگری در دنیا معرفی کنیم و امیدواریم با حمایت مسوولان بتوانیم هرچه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه ملی باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳