كدخبر: 13151 بدون دیدگاه

مدیر شرکت هومت پارس کاسپین تاکید کرد:سطح ارتقاء اقتصادی منطقه و جذب گردشگران/اولویت بکار گیری جوانان منطقه

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیر شرکت هومت پارس کاسپین تاکید کرد:سطح ارتقاء اقتصادی منطقه و جذب گردشگران/اولویت بکار گیری جوانان منطقه

✅باسرمایه گذاری شرکت هومت پارس کاسپین پروژه کلنگ احداث سردرب بزرگترین پارک جنگلی گردشگری خاورمیانه و با حضور فرماندار شهرستان نور،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر مهندس صنعتی سرمایه گذار شرکت هومت پارس کاسپین،دکتر تنها مدیر شرکت و مهندس رنجبر مدیر اجرایی پروژه برگزار شد. به گزارش قلم ما ،مدیر شرکت هومت پارس کاسپین […]

✅باسرمایه گذاری شرکت هومت پارس کاسپین پروژه کلنگ احداث سردرب بزرگترین پارک جنگلی گردشگری خاورمیانه و با حضور فرماندار شهرستان نور،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ایزدشهر مهندس صنعتی سرمایه گذار شرکت هومت پارس کاسپین،دکتر تنها مدیر شرکت و مهندس رنجبر مدیر اجرایی پروژه برگزار شد.

به گزارش قلم ما ،مدیر شرکت هومت پارس کاسپین در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: خرسندیم که امروز شاهد نتیجه چندسال تلاش هومت پارس کاسپین طی پشتیبانی های موثر شهردار و اعضای محترم شورای شهر ایزدشهر هستیم.

دکتر تنها گفت:پروژه پارک ایزدشهر یکی از بزرگترین پروژه هایی است که در منطقه باعث ارتقا سطح اقتصاد منطقه ای و شهری و همچنین افزایش جذب گردشگران بومی و غیربومی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:این پروژه یک مکان تفریحی،فرهنگی و گردشگری با رویکرد و اولویت حفظ شرایط زیست محیطی این منطقه پایه گذاری شده است.

مدیر شرکت هومت پارس با بیان اینکه کلیه طراحی ها و جانمایی ها به نحوی صورت گرفته است که حتی یک درخت هم در این پروژه قطع نشود تصریح کرد.

دکتر تنها در ادامه گفت:این پروژه که در مطالعات اولیه با سرمایه گذاری معادل ۳۸ میلیارد تومان پیش بینی شده بود با بررسی مجدد و مطالعات تکمیلی با توجه به شرایط اقتصادی پیش آمده برای کشور حدود یکصد میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.

وی ادامه داد:حدود ۳۰ پروژه در کتابچه پیش بینی شده است که با توجه به نظرات فنی هومت پارس کاسپین و برای تحقق هرچه بهتر اهداف، پروژه دیگری هم پیش بینی و طراحی شده است که بعد از تصویب نهایی شهرداری ایزدشهر و سازمان های ذیربط به اجرایی نمودن آن اقدام خواهیم کرد.

مدیر شرکت هومت پارس گفت:در گام نخست در این مسیر با بازسازی و احیا ساختمان های متروک قدیمی با هزینه ای بالغ بر ۳ و نیم میلیارد تومان جهت حضور سازمانها و ارگانها به منظور نظارت بر روند اجرای کار تدارک دیده شده است.

دکتر تنها گفت:بعنوان اصلی ترین اولویت در ابتدای حضور با بکارگیری نیروهای بومی بحث حفاظت از جنگل را در دستور کار قرار دادیم که به شهادت مسئولین شهرستان توفیق شایان توجهی در کاهش قاچاق چوب و حفظ امنیت برقرار کردیم.

وی در پایان گفت:امروز سردرب جنگل زده خواهد شد تا گام اجرایی برای پروژه های گردشگری برداشته شود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳