كدخبر: 12982 بدون دیدگاه

کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در شهرستان نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در شهرستان نور

 فرمانده انتظامی شهرستان نور« سرهنگ علی داداش تبار» بیان داشتند: اکیپ عملیاتی پلیس آگاهی و اطلاعات در یک عملیات موفق به کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز از یکی از واحد های مسکونی در حوزه پاسگاه بنفشه ده شدند. وی اضافه کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر به منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال […]

 فرمانده انتظامی شهرستان نور« سرهنگ علی داداش تبار» بیان داشتند: اکیپ عملیاتی پلیس آگاهی و اطلاعات در یک عملیات موفق به کشف ۲۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز از یکی از واحد های مسکونی در حوزه پاسگاه بنفشه ده شدند.

وی اضافه کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر به منظور استخراج و تولید ارز دیجیتال مستلزم اخذ مجوز‌های قانونی از اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره برق است و پلیس با کسانی که بدون مجوز قانونی اقدام به این کار کنند برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضایی، از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳