كدخبر: 12813 بدون دیدگاه

✳️ فرماندار شهرستان نور: فعالیت کلیه مجتمع‌های تفریحی و توریستی تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد

تاریخ انتشار : در ساعت:
✳️ فرماندار شهرستان نور: فعالیت کلیه مجتمع‌های تفریحی و توریستی تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد

به گزارش قلم ما، رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان نور با اشاره به شرایط خاص استان و شهرستان گفت: شرایط فوق العاده حساسی را در مبارزه با کرونا پیش رو داریم، همه باید تلاش بکنیم تا از روند شیوع صعودی کرونا پیشگیری کنیم. این شب سیاه کرونایی هم رخت خواهد بست و سپیده خواهد […]

به گزارش قلم ما، رییس ستاد مقابله با کرونا شهرستان نور با اشاره به شرایط خاص استان و شهرستان گفت: شرایط فوق العاده حساسی را در مبارزه با کرونا پیش رو داریم، همه باید تلاش بکنیم تا از روند شیوع صعودی کرونا پیشگیری کنیم. این شب سیاه کرونایی هم رخت خواهد بست و سپیده خواهد دمید و انشاالله این ویروس ‌منحوس مضمحل خواهد شد.

💢 علی شادمان افزود: در راستای سیاست های ستاد مقابله با کرونا شهرستان نور، فعالیت کلیه مجتمع‌های تفریحی و توریستی تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد و رعایت پروتکلهای بهداشتی برای همه الزامی است. وقتی از مردم انتظار داریم مراسم سوگواری عزیزانشان را برگزار نکنند نباید کسی تصور کند اختیاری فراتر از قانون دارد و بدون هماهنگی ستاد کرونا شهرستان مراسم بیش از ۶۰ نفره گروهی بگیرد همه در برابر قانون برابرند و قطعا در صورت تکرار اغماض را جایز نمی دانم.

💢 نماینده عالی دولت گفت: از صمیم قلب از مردم عزیز که بار سنگین مبارزه با کرونا روی دوش آنان است تشکر می کنم از عزیزان سپاه و بسیج که در طرح شهید سلیمانی تلاش وافر دارند همچنین از نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و ائمه جمعه، علی الخصوص عزیزان حوزه مراکز بهداشتی و خانه های بهداشت، بهورزان، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، اصناف و بازاریان متدین، بویژه مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی (ره) و… تشکر می کنم. همه باید در این شرایط سخت مبارزه با ویروس کرونا پشتیبان مدیران و کادر درمان بیمارستان باشیم. کمترین دلسردی و تضعیف آنان خسارات جبران ناپذیر به مراه خواهد داشت.

💢 فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: یکی از مشکلات شهرستان نور نداشتن کمربندی در ایزدشهر می باشد زیرا مسافرین باید از خارج شهر عبور و به دیگر شهرستان ها بروند در این ارتباط نظر عزیزان انتظامی این بود که اگر ممکن باشد ما اول شهر نور را ببندیم تا از کمربندی نور امکان عبور مسافرین به دیگرشهرستانها ممکن شود. ولیکن تصمیم اساسی باید بگیریم زیرا هم فشار به پلیس راهور وجود دارد هم باید از این طرح، مردم خوب و عزیز ایزدشهر نیز برخوردار باشند. در این زمینه بحول قوه الهی بزودی تصمیم اساسی خواهیم گرفت.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳