كدخبر: 12428 بدون دیدگاه

رئیس بیمارستان امام خمینی ره نور:پرستاران رزمندگان جبهه مبارزه با کرونا هستند

تاریخ انتشار : در ساعت:
رئیس بیمارستان امام خمینی ره نور:پرستاران رزمندگان جبهه مبارزه با کرونا هستند

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب س مسئولین شهرستانی و نهادهای مختلف از پرستاران بیمارستان امام خمینی ره نور با اهدای شاخه گل از زحمات شبانه روزی آنها قدردانی کردند. دکتر مهدی عابدینی با گرامیداشت سالروز ولادت فرخنده حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد : خدمت پرستاری، جزء ارزشمندترین حرفه‌ها و خدمتگزاریهاست و […]

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب س مسئولین شهرستانی و نهادهای مختلف از پرستاران بیمارستان امام خمینی ره نور با اهدای شاخه گل از زحمات شبانه روزی آنها قدردانی کردند.

دکتر مهدی عابدینی با گرامیداشت سالروز ولادت فرخنده حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد : خدمت پرستاری، جزء ارزشمندترین حرفه‌ها و خدمتگزاریهاست و پرستار؛ فرشته‌ی رحمت برای بیماراست و همچنین با اشاره به زحمات مدافعان سلامت، بیان داشت: پرستاران با کار بزرگی که برای مقابله با کرونا انجام دادند مردم به وجود آنها افتخار می‌کنند.

رئیس بیمارستان نور گفت:امروز ترس و وحشت از شیوع ویروس کرونا مدارس و دانشگاهها. عروسی ها و دورهمی ها، کلاس های ورزش و اموزشی و حتی نماز جمعه را تعطیل کرده است.
اما در این میان سفید پوشان کادر پزشکی و درمانی با بصدا درآمدن زنگ شیوع ویروس کرونا در کشور عزم را جزم کرده و به حالت آماده باش درآمده اند.
در میان این پرستاران شجاع و ایثارگر برخی خالصانه در راستای خدمت به مردم ایستادند و ویروس کرونا را بجان خریدند، برخی در کنار بیماران بستری شده کرونایی سلفی گرفتند و برخی دیگر جشن ازدواجشان را کنسل و در شیفت خدمت پرستاری از خود مایه گذاشتند.


این قشر ما را به یاد رزمندگانی می اندازد که روزی در سنگر جبهه و حنگ و عملیات شیمیایی ماسک خود را به همرزمان می دادند و خود شیمیایی می شدند.
وجدان کاری پرستاران و پزشکان و کادر درمانی، ما کمتر از اخلاص رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نیست.

پزشکان و پرستاران در سطح بیمارستانها و مراکز درمانی با علم براینکه اگر مراقب بیمار کرونایی باشند خود نیز بیمار می شوند همچنان در راستای تعهد پزشکی خود لباس خدمت به بیماران را پوشیده و انجام وظیفه می کنند.
اخلاص این افراد به حدی است که رهبر انقلاب طی پیامی از زحمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی و تشکر می کند.

 

وی افزود:پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل،بلکه هنری است متعالی که در آن هنرمند،آلام بیمار را مرهم می نهد و زخم های جسم و روح بیمار را التیام می بخشد.
روز پرستار و سالروز ولادت برترین پرستار تاریخ حضرت زینب کبری(س) فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به خدمات گران سنگ جامعه خدوم پرستاری و تبین نقش موثرآنان در ارتقاء نظام سلامت است.

دکتر عابدینی گفت:بر خود لازم میدانم تا در این روز بزرگ که به نوعی یادآور حماسه عاشورا و مکتب تاریخ ساز کربلاست با تقدیر ازتلاش پرستاران مهربان میهن اسلامی وگرامیداشت یاد و خاطره پرستاران شهید، فرارسیدن روزپرستار را به جامعه پرستاری کشور تبریک و تهنیت عرض می نمایم و صمیمانه توفیق خدمت، سلامت و سعادت روزافزون تان را آرزومندم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳