كدخبر: 12089 بدون دیدگاه

پیام تبریک مهندس نائیجی رئیس اداره گاز شهر چمستان بمناسبت فرا رسیدن #هفته_بسیج

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک مهندس نائیجی رئیس اداره گاز شهر چمستان بمناسبت فرا رسیدن #هفته_بسیج

✅به گزارش #قلم_ما در متن این پیام آمده است؛ 🔹بسیج سرمایه گرانبها و ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای رضای خداوند متعال در راه دفاع از آرمان های اسلام تلاش می نماید. 🔹این یادگار گرانقدر امام خمینی(ره) با تکیه بر دستورات الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز […]

✅به گزارش #قلم_ما در متن این پیام آمده است؛

🔹بسیج سرمایه گرانبها و ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای رضای خداوند متعال در راه دفاع از آرمان های اسلام تلاش می نماید.

🔹این یادگار گرانقدر امام خمینی(ره) با تکیه بر دستورات الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز در جهان شناخته تر و سربلندتر خواهد بود.

🔹رشادت و از خودگذشتگی بسیج و بسیجی به مکان و زمان خاصی تعلق ندارد و از پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا دوران دفاع مقدس و سایر دوران های سخت ، بسیجیان در نهایت اقتدار با روحیه ای جهادی، یار و دلسوز نظام و انقلاب بوده اند.

🔹برای شناختن جایگاه ویژه یک بسیجی همین کافی است که امام عزیزمان فرمودند: “من افتخار می‌کنم که یک بسیجی هستم.”

🔹اینجانب ، فرارسیدن هفته بسیج را خدمت تمامی بسیجیان عزیز، کشور عزیزمان ایران و بسیجیان عزیز شهرستان نور و شهر چمستان تبریک و تهنیت عرض می کنم و سربلندی و توفیق روزافزون شما بسیجیان و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب ازدرگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

#نائیجی_رئیس_اداره_گاز_شهر_چمستان

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳