كدخبر: 12036 بدون دیدگاه

از مهندس امید شایگان خیر نیک اندیش حوزه ورزشی شهرستان نور تجلیل شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
از مهندس امید شایگان خیر نیک اندیش حوزه ورزشی شهرستان نور تجلیل شد

در جلسه حوزه ورزشی شهرستان نور که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نور، رئیس اداره ورزش و اعضای هیات‌های ورزشی برگزار شد از مهندس امید شایگان خیر نیک اندیش شهرستان نور بعنوان حامی ورزشی تقدیر بعمل آمد. در متن این […]

در جلسه حوزه ورزشی شهرستان نور که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نور، رئیس اداره ورزش و اعضای هیات‌های ورزشی برگزار شد از مهندس امید شایگان خیر نیک اندیش شهرستان نور بعنوان حامی ورزشی تقدیر بعمل آمد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای امید شایگان

انسان های پاک نیت و خیر خواه با چهره های ماندگار همواره مایه افتخار و مباهات در جامعه بوده که با پیام انسان دوستی بذر امید و شادی را در دلها بارور می نمایند به بهانه برپایی دومین همایش تجلیل از خیرین ورزش یار کشور فرصت را مغتنم دانسته با تحسین و تحکیم حضور شما را در جمع خانواده بزرگ خیرین ورزش یار کشور گرامی می داریم.

ضمن آرزوی سلامتی و سعادت روز افزون برای جنابعالی از درگاه خداوند متعال توفیق هر چه بیشتر شما را در راه خدمت به جامعه ورزش کشور خواستاریم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳