كدخبر: 11523 بدون دیدگاه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور:چهل سالگی دفاع مقدس نماد تبلور و رشد تعالی کشور عزیزمان است

تاریخ انتشار : در ساعت:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور:چهل سالگی دفاع مقدس نماد تبلور و رشد تعالی کشور عزیزمان است

داوود فلاح در گفتگوی #اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:اینهفته بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به […]

داوود فلاح در گفتگوی #اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد:اینهفته بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی مان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

یاد همه شهیدان بخیر،شهیدانی که از کوچه پس کوچه های در زمان جنگ در دفاع از میهن،دین و دفاع از زن و فرزندانمان خانواده های خود را رها کردند تا خانواده بزرگ ایران اسلامی در امن و امان باشند.

وی گفت:امسال در ۴۰ سالگی دفاع مقدس همیشه در فرهنگ ما ایرانی ها یک نماد تبلور و یک نماد رشد و تعالی است که ۴۰ سال از عمر یک واقعه مهم میگذرد.

فلاح ادامه داد:امسال این نشانه فرهنگ والای ایرانی که همیشه داشته های خود را قدر میدانند و دفاع مقدس در حقیقت یک داشته بزرگ معنوی برای ایران است که ما همیشه به آن افتخار میکنیم چرا که جوانان ما که سرمایه اصلی این مملکت هستند این حرکت مهم را انجام دادند.

وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره گیری از ظرفیت های موسسات و انجمن های فرهنگی و هنری با رویکرد مشارکتی تاکید و تصریح کرد:اکران فیلم صیاد که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه آرمان و با مدیریت سرکار خانم توکلی سال قبل ضبط شد در این ایام اکران میشود که موضوع آن در خصوص جبهه و جنگ است.

فلاح تجلیل هنرمندان و پیشکسوتان و برنامه شبی با شعر را از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس برشمرد.

این مسئول خبر داد:دو موضوع بسیار مهم در شهرستان رقم میخورد که جشنواره تئاتر خیابانی دیما به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس و عکسواره حسینی با موضوعات مختلف که برگزار میشود و سه استاد برجسته استان مازندران آن را داوری خواهند کرد.

فلاح ادامه داد:نمایشگاه نقاشی و طراحی هنرمند و استاد برجسته شهرستان سرکار خانم حقایقی بمناسبت هفته دفاع مقدس در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال اجرا میباشد.

وی دیدار با خانواده شهدا و سرکشی از آن ها در طول سال به ویژه در هفته دفاع مقدس به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانست و افزود: دفاع مقدس فضای فکری، همدلی، همراهی، ایثار، شجاعت و عزتمندی را فراهم می کند.

فلاح، در پایان هدف از اجرای این برنامه ها را توسعه و ترویج فرهنگ شهادت، معرفی توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری هنرمندان در حوزه ایثارو شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و آگاهی رسانی به جوانان و نوجوانان در این حوزه ذکر کرد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳