كدخبر: 11515 بدون دیدگاه

امام جمعه شهرستان نور تاکید کرد:از خصوصیت های مهم هشت سال دفاع مقدس مبارزه با نفس بود

تاریخ انتشار : در ساعت:
امام جمعه شهرستان نور تاکید کرد:از خصوصیت های مهم هشت سال دفاع مقدس مبارزه با نفس بود

آیین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات شهرستان نور با حضور سعید فرزانه، نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت، حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور و رزاقی امام جمعه شهر ایزدشهر، کارمندان دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای اداری سالن پیامبر اعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور برگزار شد. به گزارش […]

آیین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه ادارات شهرستان نور با حضور سعید فرزانه، نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت، حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور و رزاقی امام جمعه شهر ایزدشهر، کارمندان دستگاه‌های اجرایی در جلسه شورای اداری سالن پیامبر اعظم(ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

حجت الاسلام قنبرعلی احمدی هم ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس اظهار کرد: در نظام هستی حق پیروز است و در عالم مادی همیشه جبهه حق و باطل در تقابل هستند و لذا در این تقابل ما دو جبهه را پیش رو داریم، جبهه انفسی و جبهه آفاقی یعنی حق و باطل در تقابل هستند و درون ما جنگ بین حق و باطل در سایه مبارزه بین عقل و شهوت و جنبه الهی و مادی و همچنین در جبهه آفاق که این تقابل بین حق و باطل مشهود است و لذا بهترین خصوصیت، مبارزه باید جهاد در راه خدا باشد.

خطیب جمعه نور افزود: یکی از خصوصیت های بارز هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و شهدای ما این بود که مبارزه با نفس،مبارزه با تعلقات نفسانی،مبارزه با حب دنیا را در جبهه های حق علیه باطل را تجلی دادند و بخاطر همین تمام این برکات و نعمت ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس چه فردی و چه جمعی مبارزه با نفس بود که برای همه ما الگو بود.

وی گفت:امروز اگر به ما بگویند بهترین الگو در دفاع مقدس چه برای مدیران،مسئولان در عرصه خدمت رسانی چیست؟ باید بگویم مبارزه با نفس است و نتیجه آن ایمان قوی است، وقتی ایمان قوی شود استعدادها بروز میکند و در سایه ایمان قوی و مبارزه با نفس تعلقات،جاذبه های نفسانی استعدادها شکوفا میشود.

امام جمعه نور بیان داشت:محصول آنچه که انسان در سایه مبارزه های نفسانی پیدا میکند ایمان انقلابی،مهارت سازندگی و اطاعت عملی است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد:ایمان،تقوا،معرفت چنان در سراسر وجود رزمندگان نفوذ کرده بود که فقط به شهادت می اندیشیدند و ما باید این تفکرات را الگو بگیریم.

امام جمعه نور خاطرنشان کرد:در اداره جامعه مسئولان باید با الگو از شهدا و رزمندگان مدیری انقلابی که هم ایمان انقلابی دارد و هم مهارت سازندگی و هم اطاعت عملی باشیم،مدیر انقلابی دروغ نمیگوید،کم کاری نمیکند،به مردمش خیانت نمیکند، زیر دستان خود را تحقیر نمی‌کند، اطاعت عملی در حاکمیت،قاطیعیت در مقابل توقع نابجا داردو حرام خوری نمیکند.

وی در پایان گفت:این هشت سال دفاع مقدس الگو بزرگی برای ما است ،الگویی برای معرفت و پاک زندگی کردن،الگویی برای خدمت رسانی درست به جامعه و مردم و باید همه باهم تلاش کنیم تا مشکلات مردم را رفع کنیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳