كدخبر: 11366 بدون دیدگاه

پیام تبریک مهندس هزار جریبی بخشدار چمستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک مهندس هزار جریبی بخشدار چمستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

مهندس هزارجریبی بخشدار چمستان طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم همیشه در صحنه شهرستان نور و شهر چمستان تهنیت گفت. به گزارش قلم ما، در پیام بخشدار چمستان آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و […]

مهندس هزارجریبی بخشدار چمستان طی پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم همیشه در صحنه شهرستان نور و شهر چمستان تهنیت گفت.

به گزارش قلم ما، در پیام بخشدار چمستان آمده است:

هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی غیور مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی افزودند.
همان هایی که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.
دوران پایمردی سروقامتان حماسه دفاع مقدس نه ‌تنها یک سند افتخار است، بلکه نمادی از مقاومت و مظلومیت ملتى است که قله‌هاى سربلند حماسه و استقامت را در دفاع از مکتب انقلاب و میهن اسلامی طی طریق نمودند و هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.
هفته دفاع مقدس، تداعی‌گر سلحشوری رادمردان مام وطن است که به واسطه از خود گذشتگی هایشان با تجهیز به سلاح ایمان، در برابر تجاوزگران ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد و با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم را نگاشتند.
از این سربند، این هفته فرصتی بس ارزشمند و مغتنم است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام و شهدا، بار دیگر با مرور خاطرات حماسه‌های سرداران بی‌ادعا و دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشند و در صدد نهادینه کردن فرهنگ حماسه در اذهان نسل جوان باشند چرا که نبرد اسلام و کفر تمامی ندارد و تنها از شکلی به شکل دیگر تغییر چهره می دهد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان، ایثارگران و خانواده هایشان، مراتب تهنیت و تبریک خویش به مناسبت این ایام غرور آفرین را خدمت آحاد ملت ایران تبریک و تهنیت عرض نموده  و از خداوند متعال، سربلندی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات امام راحل (ره) و نایب بر حقشان رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.
حسین هزار جریبی بخشدار چمستان
هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳