كدخبر: 11269 بدون دیدگاه

همزمان با هفته دولت پروژه طرح آبرسانی و احداث ۲ مخزن در روستای کمربن به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با هفته دولت پروژه طرح آبرسانی و احداث ۲ مخزن در روستای کمربن به بهره برداری رسید

به گزارش قلم ما با حضور مسئولین شهرستانی پروژه های روستای کمربن بلده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید. رئیس شورا کمربن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه آبرسانی ۲هزار و ۴۰۰ متر شبکه لوله کشی آب شرب با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و‌ پروژه […]

به گزارش قلم ما با حضور مسئولین شهرستانی پروژه های روستای کمربن بلده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس شورا کمربن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:

پروژه آبرسانی ۲هزار و ۴۰۰ متر شبکه لوله کشی آب شرب با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و‌ پروژه احداث ۲واحد منبع آب با اعتباری بالغ بر ۶۵۰میلیون تومان به بهره برداری رسید،که در مجموع این دو پروژه یک میلیارد تومان هزینه شده است.

تورانی در ادامه با بیان اینکه روستای کمربن با ۳۵۰ خانوار حدود ۱۱۰۰ نفر جمعیت دارد،مهمترین مشکلات این روستا را دفع زباله و امنیت جاده مواصلاتی ذکر کرد.

رئیس شورای کمربن،با بیان اینکه شورای اسلامی روستای کمربن در دوره پنجم برنامه تمام تلاش خود را برای عمران و آبادی این روستا بکار بستند اضافه کرد؛جمع آوری پروژه های نیمه تمام روستایی بطول ۹۵۰ متر از کل کوچه های سطح روستاو هدایت به خارج از بافت

به اتمام رساندن ۸۰ متر مربع مخزن
احداث دو واحد مخزن اب شرب با مشارکت مردمی و۲۴۰۰ متر طول تعویض شبکه آبرسانی و تعویض لوله پلی اتیلن

آسفالت ۱۲۰۰متر طول جاده ورودی با مساعدت اداره راه روستایی در سال ۹۶
تعویض ۲۵۰۰متر شبکه برق داخل بافت توسط اداره برق مرزن آباد و تعویض کلیه چراغ های فاز شب

نصب سیستم دیجیتال صدا و سیما در سال ۹۷ را از مهمترین اقدامات در دوره پنجم شورا بیان کرد و گفت امیدواریم بتوانیم تا پایان دوره پنجم شورا پروژه های نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

وی با گلایه مندی از اداره مخابرات گفت:درحال حاضر نیاز به اینترنت داریم البته قرار بود سال ۹۸ نصب شود ولی متاسفانه تاکنون اقدامی بعمل نیامده است، آسفالت کوچه وخیابان های داخل بافت هستیم.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳