كدخبر: 11244 بدون دیدگاه

همزمان با سومین روز از هفته دولت چندین پروژه عمرانی در نسن بلده به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با سومین روز از هفته دولت چندین پروژه عمرانی در نسن بلده به بهره برداری رسید

به گزارش قلم ما همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستانی سه پروژه عمرانی در روستای نسن بلده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید. دهیار روستای نسن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:جمعیت ثابت روستا حدود ۱۰ خانوار و جمعیت خوش نشین حدود ۳۰۰ خانوار […]

به گزارش قلم ما همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولین شهرستانی سه پروژه عمرانی در
روستای نسن بلده با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

دهیار روستای نسن در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:جمعیت ثابت روستا حدود ۱۰ خانوار و جمعیت خوش نشین حدود ۳۰۰ خانوار و شغل مردم. دامداری و کشاورزی است.

رحمانی افزود:امروز شاهد افتتاح چندین پروژه هستیم که ۱.آسفالت روستا به طول تقریبی ۵۰۰متر و اعتباری بالغ بر ۴۵۰میلیون تومان۲.اجرای دیوار سنگی به طول تقریبی ۲۰۰متر با اعتباری بالغ بر ۳۲۰میلیون تومان،۳.نصب فرستنده دیجیتال با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد تومان۴.لوله کشی آب شرب روستا به طول۱.۵کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان می باشد.

وی پروژه های در دست اقدام روستا را ؛
۱.اجرای طرح سند روستایی ماده ۱۳۳بنیاد مسکن۲.اجرای سیستم پایش تصویری۳.تعریض پل اصلی روستا۴.نصب تابلو ورودی و خروجی روستا ۵.اجرای حمام ضد کنه دام روستا با اعتباری بالغ بر ۵۰میلیون تومان ذکر کرد.

دهیار نسن در ادامه،۱.قدیمی بودن لوله آب شرب اصلی روستا۲.ضعف ولتاژ برق روستا۳.نبود اینترنت همراه در روستا۴.عدم ایمنی جاده اصلی روستا،خط کشی را از مهمترین مشکلات روستا دانست.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳