كدخبر: 10661 بدون دیدگاه

پیام تبریک مهندس چمن آرا شهردار چمستان بمناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک مهندس چمن آرا شهردار چمستان بمناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار

مهندس چمن آرا شهردار چمستان بمناسبت هفدهم مرداد و روز خبرنگار پیامی صادر کرد. به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است: هفدهم مرداد ماه بمناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع،شهید محمود صارمی بعنوان روز خبرنگار نامیده شده است،این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش […]

مهندس چمن آرا شهردار چمستان بمناسبت هفدهم مرداد و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

به گزارش قلم ما در متن این پیام آمده است:

هفدهم مرداد ماه بمناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع،شهید محمود صارمی بعنوان روز خبرنگار نامیده شده است،این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاش های صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

خبرنگاران به عنوان دیده بانان جامعه در هدایت افکارعمومی نقش مهمی برعهده دارند و می توانند با شناخت انتظارات، خواست ها و نیازهای مردم و انتقال دوسویه آن بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند.

تلاش خبرنگاران زمینه ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است امری که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران،عکاسان،اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در شهر چمستان و شهرستان نور ،از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات دولت و نظام تشکر و قدردانی نموده از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

 

غلامرضا چمن آرا شهردار چمستان

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳