كدخبر: 10635 بدون دیدگاه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور خبر داد؛ بزرگترین جشن مجازی عید غدیر در شهرستان نور برگزار می شود

تاریخ انتشار : در ساعت:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور خبر داد؛ بزرگترین جشن مجازی عید غدیر در شهرستان نور برگزار می شود

فلاح بیان کرد:هیچگاه برنامه های فرهنگی و هنری این اداره را تعطیل نخواهیم کرد چرا که تعطیلی برای هنرمندان شهرستان نور معنا ندارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در گفتگوی اختصاصی با قلم ما ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت:ویژه برنامه جشن ولایت علوی هر سال از عید قربان تا عید غدیر خم برگزار می‌شد که امسال به علت اوج گیری مجدد ویروس کرونا و سلامت شهروندان عزیز این برنامه به صورت پخش در فضای مجازی و بدون حضور مردم در شب عید غدیر برگزار می‌شود.

داوود فلاح افزود:بزرگداشت مقام حضرت علی (ع) و عید غدیر، تکریم ارزش های الهی و انسانی است و برنامه های دهه امامت و ولایت باید آغازگر حرکتی تازه برای تبیین اندیشه های والای حضرت علی (ع) به جوانان و امت اسلامی باشد.

✅وی اشاره کرد: با توجه به اهمیت احیای غدیر، هدف از اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با دهه امامت و ولایت، تبلیغ غدیر است و همه ما باید در ترویج آن به نسل جوان جامعه بکوشیم.

✅فلاح در ادامه گفت:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با توجه به توانمندی های فرهنگی و هنری که دارد،اقدامات بسیار خوب و شایسته ای را برای عید بزرگ غدیر خم آماده کرده است.

✅وی یکی از اقدامات ارزنده در این دهه را برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی جناب آقای احسانی دانست که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار خواهد شد.

✅رئیس اداره ارشاد نور گفت:یکی دیگر از اقدامات شایسته این است که در شب عید سعید غدیر بزرگترین جشن مجازی عیدانه غدیر خم در شهرستان برگزار خواهد شد.

✅تمام تلاش اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان این است تا از همه ظرفیتهای فرهنگی و هنری،موسیقی و جوانان و هنرمندان توانمند شهرستان نور استفاده کند که موسیقی محلی،نمایش های طنز از جوانان طنزپرداز شهرستان و همچنین موسیقی سنتی،مسابقات و….در این جشن بصورت مجازی با حضور اصحاب رسانه و شبکه های اجتماعی شهرستان بصورت زنده و لایو برگزار خواهد شد.

✅وی بیان کرد:تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در این ایام کرونا هرچند حضور مردم در این جشن میسر نیست هیچگاه برنامه های فرهنگی و هنری این اداره تعطیل نخواهیم کرد چرا که تعطیلی برای هنرمندان شهرستان نور معنا ندارد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳