كدخبر: 10577 بدون دیدگاه

فیلم مستند کُشتی مازندران و ترکیه به زودی کلید می خورد.

تاریخ انتشار : در ساعت:
فیلم مستند کُشتی مازندران و ترکیه به زودی کلید می خورد.

به گزارش قلم ما: این مستند که در دو کشور ایران و ترکیه تصویربرداری خواهد شد روزهای پایانی پیش تولید را به اتمام می رساند. تهیه کنندگی این مستند بر عهدۀ، بهروز سبط رسول و تهیه کنندۀ ترکیه آقای محمد علی آک بولوت خواهد بوداقای اکبولوت فلم مستند مادری که پای چوبه دار قاتل پسرش […]

به گزارش قلم ما:

این مستند که در دو کشور ایران و ترکیه تصویربرداری خواهد شد روزهای پایانی پیش تولید را به اتمام می رساند.

تهیه کنندگی این مستند بر عهدۀ، بهروز سبط رسول و تهیه کنندۀ ترکیه آقای محمد علی آک بولوت خواهد بوداقای اکبولوت فلم مستند مادری که پای چوبه دار قاتل پسرش را بخشیدخانم سامره علی نژاد و رد شبکههای ترکیه پخش شده است .

بهروز سبط رسول که افتخارات زیادی در جشنواره های بین المللی فیلم را از آن خود کرده است، و بعد از ساخت ۱۳ قسمت مستند کهن ترین سرزمین، فیلم حیات وحشی (خرس) را تهیه و کارگردانی نموده ، اینک در ژانری متفاوت کار خود را آغاز نموده است.

کشتی مازندران و ترکیه از دیرباز دارای مشترکات فراوانی بوده است و قهرمانان دو کشور بارها بر روی تُشک کُشتی به رقابت پرداخته اند.

شهرام وثوق حجازی که پیش از این در بسیاری از پروژه ها، بهروز سبط رسول را همراهی می کرده در ساخت این مستند نیز، به عنوان دستیار کارگردان ایفای نقش می کند.

پخش این مستند در شبکه های تلویزیونی ترکیه، موجب دوستی بیشتر جامعۀ ورزشی فی مابین خواهد شد.

تعمق به کُشتی مازندران به عنوان پایتخت کُشتی جهان، می تواند چهرۀ قهرمانان و مدال آوران مازندران را بیش از پیش برجسته نماید.

قهرمانان پیشکسوت که در شکوفائی ورزش کُشتی سهم بسیاری داشته اند، در قاب دوربین این مستند قرار خواهند گرفت.

نگاه ریشه ای ورزش کُشتی در مازندران و رازهای مدال آوری این خطۀ سرسبز با ساخت این مستند می تواند برای مخاطب جذاب باشد.

این اولین مستند از ورزش کُشتی دو کشور ایران و ترکیه است که از نیمۀ تیرماه تصویربرداری آن آغاز خواهد شد.

خانم Denge prodüksiyon (ویلدان آک بولوت )، نماینده شبکه هلال ترکیه، مدیر مسئول سایت خالص آبله و دنگه پرودکسیون در این پروژه همکاری خواهد داشت.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳