كدخبر: 10541 بدون دیدگاه

شهروندان رویانی با حضور چشمگیر خودشبی بیاد ماندنی برای اسطوره موسیقی رویان خلق کردند

تاریخ انتشار : در ساعت:
شهروندان رویانی با حضور چشمگیر خودشبی بیاد ماندنی برای اسطوره موسیقی رویان خلق کردند

 شهروندان و مسئولین شهری رویان برای استاد علی دیوسالار هنرمند و اسطوره موسیقی غرب مازندران سنگ تمام گذاشتند و با استقبال چشمگیر از این مراسم، شبی خاطره انگیز برای این اسطوره موسیقی  رقم زدند.

به گزارش قلم ما:

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان و با همکاری ادراه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور مراسم تجلیل از  هنرمند نامی و برجسته موسیقی غرب مازندران استاد علی دیوسالار  با حضور مسئولین،شهروندان و هنرمندان و استاد برجسته موسیقی مازندران استاد محمدرضا اسحاقی در مجتمع فرهنگی هنری پیامبراعظم(ص)برگزار شد.

شهردار رویان در این مراسم ضمن تقدیر از حضور اساتید برجسته موسیقی مازندران و گرامیداشت یاد و خاطره استاد غضنفر بائی لاشک و همچنین استاد عبدالصاحب دیوسلار جانباز سرافراز اظهار کرد:مراسم امروز بهانه ای شد تا قدردانی بکنیم از هنرمند و استاد عزیزی که شهروندان چندین نسل با عاشقانه هایش،عاشقی کردند و با عارفانه هایش دل را به ملکوت پیوند زدند.

مهندس حسین زاده افزود: استادی که با لالایی های مادرانه غرب مازندران،کودکان در آغوش مادرانشان آسوده خفته اند و با نشاخونش خود یادآور کار ، تلاش و زحمت زنان و مردان این سرزمین کهن بود و سلام صحرایی اش یادآور دلیرمردی ها و جوانمردی های مردم نجیب،سلحشور و غیور سرزمین کجور و نور بوده است.

وی با بیان اینکه شهرستان نور و شهر رویان همواره خاستگاه هنرمندان برجسته در عرصه‌های مختلف فرهنگی،هنری بوده گفت: هنرمندان این دیار در کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.

شهردار رویان بیان کرد:یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان در حوزه فرهنگی و هنری است و پاسداشت بزرگان این سرزمین جز وظایف ذاتی و فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان است و بر همین اساس به محض اینکه آقای فلاح پیشنهاد برگزاری مراسم تجلیل از این هنرمند محبوب و برجسته را به اعضای شورای شهر دادند با جان و دل پذیرفتیم و قطعا این افتخار تا ابد در تاریخ رویان ماندگار خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور هم در این مراسم اظهار کرد:این پیشنهاد از جانب اداره فرهنگ و ارشاد به شهرداری و شورای اسلامی داده شد و این دوستان هم از این پیشنهاد استقبال کردند و خوشبختانه این مراسم با استقبال چشمگیر شهروندان و هنرمندان برگزار شد .

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳