كدخبر: 10339 بدون دیدگاه

رئیس شورای شهرستان نور:جوانان مازندرانی نباید دغدغه بیکاری داشته باشند

تاریخ انتشار : در ساعت:
رئیس شورای شهرستان نور:جوانان مازندرانی نباید دغدغه بیکاری داشته باشند

رئیس کمیسیون گردشگری استان مازندران در خصوص فرصتهای گردشگری در استان تصریح کرد:خیلی پذیرفتنی نیست که استانی مثل مازندران با داشتن اینهمه مواهب الهی و سرمایه های زیست محیطی دغدغه جوانها،دغدغه بیکاری باشد، و این شایسته مردم این استان نیست و اگر هیچ کلنگی به زمین نخورد و هیچ بودجه ای به مازندران اختصاص نیابد ما با داشتن تمامی ظرفیتها و مواهب های الهی میتوانیم در بحث گردشگری پیشرفت چشمگیری داشته باشیم

بمناسبت روز ملی شوراها جلسه ویدئوکنفرانسی به ریاست مهندس حسین زادگان استاندار مازندر ان با حضور معاونین استاندار و دیگر مسئولان استانی برگزار شد.

 دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور همراه با معاون عمرانی فرماندار، بخشدار چمسوتان و روسای شوراهای شهرها،بخش ها و شهرستان در این جلسه حضور داشتند.

 

به گزارش قلم ما:فرنام فخاری در این نشست به برخی از مشکلات شهرستان اشاره و اظهار کرد: نامشخص بودن سند مالکیت زمین های مردم شهر رویان و دخالت های بنیاد علوی است که نارضایتی و مشکلات زیادی را مردم بوجود آورده است.

رئیس شورای شهرستان نور در ادامه خاطرنشان کرد: در منطقه چمستان وشهرک صنعتی با مشکلات وقفی مواجه هستیم، که علیرغم برگزاری جلسات زیاد متاسفانه نتیجه ای حاصل نشده است همچنین یکی از مشکلات اساسی در بحث فاضلاب آن است که هنوز این مشکل وجود دارد.

وی افزود:در شهر ایزدشهر هم شهروندان با مشکلات اوقاف دست و پنجه نرم میکنند و مشکلات در این خصوص هنوز برطرف نشده است.

رئیس شورای شهرستان نور یکی دیگر از مشکلات اساسی این شهرستان را در بحث پسماند دانست و تصریح کرد: در این خصوص جلسات زیادی با سرمایه گذاران داشتیم که در روزهای آتی و برگزاری جلسه تخصصی با تایید سرمایه گذار به نتیجه قطعی خواهیم رسید تا این مشکل شهرستان را حل کنیم.

فخاری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد:در بحث حوزه محیط زیست متاسفانه رودخانه ها در بلده باعث بروز سیلاب ها شدند و درخواست های ما هم در خصوص برداشت مصالح مازاد به جایی نرسید و محیط زیست در این خصوص مخالفت کرد.

وی ادامه داد:در بحث فاضلاب شهری در شهر نور بعلت بالا بودن آب های سطحی و مشکلات آن،بشدت نیازمند بودجه و اعتبار لازم برای فاضلاب شهری هستیم،همچنین در بحث باز آفرینی شهری هم متاسفانه به نتیجه ای نرسیدیم.

رئیس کمیسیون گردشگری استان مازندران در خصوص فرصتهای گردشگری در استان تصریح کرد:خیلی پذیرفتنی نیست که استانی مثل مازندران با داشتن اینهمه مواهب الهی و سرمایه های زیست محیطی دغدغه جوانها،دغدغه بیکاری باشد، و این شایسته مردم این استان نیست و اگر هیچ کلنگی به زمین نخورد و هیچ بودجه ای به مازندران اختصاص نیابد ما با داشتن تمامی ظرفیتها و مواهب های الهی میتوانیم در بحث گردشگری پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

فخاری در پایان از زحمات کادر درمانی شهرستان نور تقدیر و تشکر ویژه کرد و گفت: در زمان بیماری ویروس کرونا به کمک خیرین محترم توانستیم اقلام مورد نیاز از جمله ماسک،دستکش و دیگر تجهیزات بیمارستان را بصورت کامل تهیه نماییم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳