كدخبر: 10291 بدون دیدگاه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریک صادر کرد.

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش قلم ما:مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریک صادر کرد. متن پیام مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان نور بدین شرح می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم امروز همه باید تکریم به معلمان را، در فضاى فرهنگى جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید […]

به گزارش قلم ما:مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان نور بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز همه باید تکریم به معلمان را، در فضاى فرهنگى جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند.
“مقام معظم رهبری”

عالم مبهوت عظمت پروردگاری است که دانش، خرد و معرفت را زینت سروری آدمیان قرار داد و در کلام نورانی به قلم سوگند یاد کرد و پیامبران را برای هدایت و آگاهی بخشی مبعوث کرد. به راستی چه مقامی والاتر از معلمی است که باروری اندیشه، انسان سازی، کمال بخشی، سختکوشی و خردورزی؛ رسالت راستین و الهام بخش وجود اوست. تلاش و کوشش معلمان در امر گرانمایه تربیت و پرورش نسلی جوان و آرمانگرا برای اعتلای ایران اسلامی حقیقتا شایسته سپاس و شایان ستایش است.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نور، با افتخار به گذشته‌ای درخشان و با امید به آینده‌ای سبز، با برخورداری از معلمان فرزانه و فرهیخته، طلایه دار اخلاق و پیشرو در تحقق جامعه‌ای است که نمود حقیقی نتایج ارزشمند علمی در آن تجلی می‌یابد. بر کسی پوشیده نیست که توسعه جوامع در افق بلندمدت، بسته به کیفیت نظام آموزشی است و معلّمان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رکن نظام آموزشی شناخته می‌شوند.

معلمان عزیز همیشه مشعل دار ایثار و فداکاری در جامعه بوده و هستند و این حس زیبا از اسفند ماه ۱۳۹۸ که مدارس به دلیل بیماری کرونا ناخواسته تعطیل شدند بیشتر عینیت یافت،حضور در درب منازل دانش آموزان در مدارس محروم روستایی و آموزش مطالب درسی توسط معلمان جهادگر و همت و تلاش معلمان بزرگوار شهرستان در فضای مجازی نمونه های زیبایی از ایثار و فداکاری را خلق کرد.

اینجانب در سالی که مزین به “جهش تولید” شده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و همه معلمان فقید که پس از عمری مجاهدت خالصانه دعوت پروردگار را لبیک گفتند، فرارسیدن روز و هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه فرهنگیان فرهیخته، صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد سبحان توفیق روزافزون در عرصه علم و دانش را خواستارم.

آیت دیوسالار
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نور

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳