كدخبر: 9524 بدون دیدگاه

دهیار کیاکلا:آسفالت راه جاده ای یکی از مشکلات اساسی این روستا است

تاریخ انتشار : در ساعت:
دهیار کیاکلا:آسفالت راه جاده ای یکی از مشکلات اساسی این روستا است

به گزارش قلم ما: روستا ی لاویج که ازتوابع شهرستان نوردراستان مازندران است،درمیان دره‌های جنگلی رشته کوه‌های البرزقراردارد و با طبیعتی چشم‌ نواز و جاذبه‌های گردشگری همچون آب‌ گرم لاویج و آبشار «حرام او»یکی ازمقاصد جذاب طبیعت‌گردی درسراسرکشورمحسوب می‌شود. ابراهیم علایی دهیارروستای کیاکلا لاویج درگفتگو باخبرنگاران اظهارکرد: این روستا دارای جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر […]

به گزارش قلم ما:

روستا ی لاویج که ازتوابع شهرستان نوردراستان مازندران است،درمیان دره‌های جنگلی رشته کوه‌های البرزقراردارد و با طبیعتی چشم‌ نواز و جاذبه‌های گردشگری همچون آب‌ گرم لاویج و آبشار «حرام او»یکی ازمقاصد جذاب طبیعت‌گردی درسراسرکشورمحسوب می‌شود.

ابراهیم علایی دهیارروستای کیاکلا لاویج درگفتگو باخبرنگاران اظهارکرد: این روستا دارای جمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر و ۳۵۰ خانوار ثابت و جمعیت شناور بسیاری است و چون یکی از روستاهای خوش آب و هوای منطقه لاویج به حساب میاید ،که با داشتن جاذبه های گردشگری متنوع گردشگران زیادی را در طول سال بخود جذب میکند.

وی افزود : اکثر مردم این روستا دارای شغل اداری و کارمند هستند ولی پرورش زنبور عسل و زنبورداری و دامپروری هم از کسب‌ و کار های رایج مردم این منطقه به‌شمارمی‌رود و عسل طبیعی لاویج باعطر و طعم منحصر به‌ فرد،خود اصلی‌ترین سوغات این روستا است.

دهیار روستای کیاکلا در ادامه به چشمه های زیبا و دیدنی نومه،اِشکاسِره،وازری و…..اشاره کرد و گفت:هریک
ازاین چشمه ها جاذبه های گردشگری خود را دارند و برای گردشگران بسیارجذاب هستند.

علایی درادامه به مشکلات روستای کیاکلا اشاره کردوگفت:درحال حاضر بحث آب یکی از مشکلات اساسی این روستا است که یک بخش آن نوسازی شده و بخش دیگر آن باهمکاری اداره آب قرار است انجام شود.

وی ادامه داد : همچنین آسفالت جاده ها یکی دیگر از مشکلات اساسی این روستا است که نیاز به بازسازی ، مرمت،
حفظ و نگهداری دارد که انتظار داریم تا کارشناسان اداره راه و شهرسازی همکاری ویژه ای در این خصوص داشته باشند.

دهیار این روستا مشکلات منابع طبیعی را از دیگر مشکلات و خواسته بحق مردم دانست و گفت: تاکنون رایزنی های زیادی در این خصوص انجام شد و پیگیری ها هنوز هم ادامه دارد و امیدواریم با همت مسئولین محترم این مشکل هر چه زودتر مرتفع گردد.

گفتنی است آقایان حسن علا رئیس شورا و نورعلی قاسمی و مهدی کراشی از اعضای شورای روستای کیاکلا میباشند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳