كدخبر: 5670 بدون دیدگاه

دکتر قاسم احمدی نماینده مجلس : اقتصاد غرب استان مازندران وابسته به بندر نوشهر است

تاریخ انتشار : در ساعت:
دکتر قاسم احمدی نماینده مجلس : اقتصاد غرب استان مازندران وابسته به بندر نوشهر است

دکتر قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۲۷ دیماه ضمن بازدید از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران دیدار و گفتگو کرد. به گزارش قلم ما، مهندس سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر مازندران در جریان این […]

دکتر قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی روز شنبه ۲۷ دیماه ضمن بازدید از بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر با مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش قلم ما، مهندس سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر مازندران در جریان این بازدید به ارائه گزارشی درخصوص روند فعالیت های جاری و مهمترین پروژه های در دست اقدام در راستای توسعه همه جانبه بندر نوشهر پرداخت .
وی با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته توسط بخش خصوصی در بندر نوشهر در سال های اخیر ، امضای تفاهم نامه در زمینه ساخت مخازن فرآورده های نفتی و روغن خوراکی ، برگزاری جلسات متعدد با صاحبان کالا برای افزایش فعالیت های تجاری در این بندر ، انجام وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در نوار ساحلی و … را از مهمترین اقدامات انجام شده در سال جاری عنوان کرد .
رضوانی همچنین از اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال از سوی سازمان بنادر و دریانوردی برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در بندر نوشهر خبر داد و گفت : با موافقت سازمان بنادر و دریانوردی، احداث سامانه حفاظتی جهت جلوگیری از ورود موج و رسوب به حوضچه بندر نوشهر و تعمیرات اساسی منجر به PM اسکله های دلفین ، شرقی و جنوبی سال آینده عملیاتی خواهد شد .
وی همچنین خواستار همکاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی مرتبط با بندر برای کاهش هزینه های حمل و نقل کالا از طریق بندر نوشهر شد و تصریح کرد:در صورت همکاری مسئولان ذیربط و رفع مشکلات صاحبان کالا، شاهد افزایش فعالیت های تجاری در بندر نوشهر خواهیم بود .
در ادامه دکتر قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی،طی سخنانی از زحمات مسئولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران قدردانی و بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بالقوه این بندر با سابقه به عنوان تنها قطب اقتصادی غرب استان مازندران تأکید کرد.
وی با بیان اینکه بندر اولویت اصلی من در منطقه است خاطر نشان کرد : همه باید قدردان این میراث ارزشمند که از ۹ دهه پیش به ما رسیده است باشیم و با همکاری و همدلی زمینه پویایی و شکوفایی هر چه بیشتر آن را فراهم کنیم.
رئیس فراکسیون دریایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رونق بندر نوشهر مهمترین دغدغه مردم و مسئولان است خاطرنشان کرد: راه دسترسی برای توسعه فعالیت های بندر مهم و حیاتی است لذا همه دستگاه ها باید همکاری لازم در این زمینه داشته باشند .
گفتنی است نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در جمع صمیمی کارکنان آتش نشانی و گارد بندر نوشهر از زحمات آنان قدردانی کرد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳