حضور پر قدرت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در نخستین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کیش

نخستین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری به میزبانی کیش برگزار شد که مجتمع تفریحی توریستی دشت نور که یکی از برندهای گردشگری کشور در استان مازندران است با حضوری هدفمند توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری گذاشت. 💢مهندس فرید سیروس کبیری سرمایه گذار مجتمع تفریحی توریستی دشت نور عنوان […]

نخستین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی گردشگری به میزبانی کیش برگزار شد که مجتمع تفریحی توریستی دشت نور که یکی از برندهای گردشگری کشور در استان مازندران است با حضوری هدفمند توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری گذاشت.

💢مهندس فرید سیروس کبیری سرمایه گذار مجتمع تفریحی توریستی دشت نور عنوان کرد: توسعه صنعت گردشگری بهترین رویکرد در راستای برون رفت از وابستگی به درآمدهای نفتی است

🔰مهندس فرید سیروس کبیری سرمایه‌گذار و مالک مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در حاشیه نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی گردشگری کیش با بیان اینکه، رونق پایدار اقتصادی کشور در گرو توسعه صنعت گردشگری است گفت: با برنامه‌ریزی های کارشناسی شده و تسهیل فرآیندها میتوان به این مهم دست یافت.

🔰مالک مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در ادامه بیان کرد: با تقویت صنعت گردشگری میتوان وابستگی به درآمدهای نفتی را کاهش داد

🔰مهندس سیروس کبیری، در ادامه برگزاری نمایشگاه های بین المللی گردشگری را بهترین فرصت برای رونق اقتصادی ، ارتقا و تبلیغ صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: باید با برنامه ریزی دقیق تر برای تحقق این مهم نهایت بهره را برد تا سرمایه گذاران بخش های خصوصی بتواند از این ظرفیت و پتانسیل استفاده کنند.

💢مهندس نعمت گرجی مدیریت مجموعه تفریحی توریستی دشت نور عنوان کرد؛ نمایشگاه های بین المللی گردشگری بهترین فرصت برای تبادل تجربه و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی است

🔰نعمت گرجی مدیریت مجتمع تفریحی توریستی دشت نور گفت: برپایی نمایشگاههای گردشگری بهترین فرصت برای آشنایی با تورها و سرمایه گذاران بخش گردشگری و تبادل تجربه در برنامه ریزی بهتر برای آینده است.

💢به گزارش رسانه خبری قلم ما،مجتمع تفریحی، توریستی دشت نور یکی از برندهای گردشگری کشور در استان مازندران میباشد که با برادران سیروس کبیری سرمایه گذاران مجتمع طی این سالها فعالیت های چشمگیری در حوزه گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته است.

💢همچنین این مجتمع در چند روز گذشته با حضور در نخستین جشنواره و گردشگری کیش حضور فعالی داشته است.

 

🔹دشت نور برند گردشگری کشور در استان مازندران