تاکید رئیس جمهور بر توسعه صادرات محصولات واحد‌های تولیدی

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از شرکت چوب و کاغذ گفت: زمینه برای توسعه فعالیت‌ها و اشتغالزایی صنایع چوب و کاغذ بیشتر از گذشته فراهم شده است. به گزارش پایگاه خبری قلم ما، رئیس جمهور پس از ورود به مازندران در نخستن برنامه کاری از کارخانه تازه احیا شده صنایع چوب و کاغذ مازندران که […]

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از شرکت چوب و کاغذ گفت: زمینه برای توسعه فعالیت‌ها و اشتغالزایی صنایع چوب و کاغذ بیشتر از گذشته فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری قلم ما، رئیس جمهور پس از ورود به مازندران در نخستن برنامه کاری از کارخانه تازه احیا شده صنایع چوب و کاغذ مازندران که ظرفیت تولید آن از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تن به ۱۲۰ هزار تن رسیده است، بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پیشتر هم زمانی که رئیس قوه قضاییه بودند از این مجموعه بازدید داشت که در آن زمان این مجموعه در حداقل ظرفیت خود و در حد ورشکستی در حال فعالیت بود، اما بازدید امروز رئییس جمهور بصورتی بود که میزان تولید این مجموعه ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از شرکت چوب و کاغذ با بیان اینکه زمینه برای توسعه فعالیت‌ها و اشتغالزایی صنایع چوب و کاغذ بیشتر از گذشته فراهم شده است، بر توسعه صادرات محصولات واحد‌های تولیدی تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی پس از این بازدید در جشن احیای ۳۹۵ واحد تولیدی و صنعتی راکد حاضر شد. وی پیش از حضور در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران، کارفرمایان و کارگران هم اکنون در حال برگزاری است، از تعدادی از غرفه‌های نمایشگاهی واحد‌های راکد تولیدی و صنعتی احیا شده هم حضور پیدا کردند و از نزدیک شنونده مشکلات صاحبان غرفه‌ها بودند.

با احیای کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ در ایران در حال حاضر هزار و ۲۴۱ نفر در این کارخانه مشغول به کار شده اند.

این کارخانه در سالهای گذشته پس از توقف فعالیت برای واگذاری ۴۸۰ میلیارد تومان قیمت گذاری شده بود که با تالش و همت دولت مردمی و احیای این کارخانه هم اکنون ارزش کارخانه به بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان رسیده است.