همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پل شورکو روستای عباسا به بهره برداری رسید

به گزارش رسانه خبری قلم، با حضور بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی نور،رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، رئیس شورای بخش مرکزی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، پل شورکو در روستای عباسا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. فرماندار شهرستان نور […]

🔰به گزارش رسانه خبری قلم، با حضور بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری، بخشدار مرکزی نور،رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، رئیس شورای بخش مرکزی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان، پل شورکو در روستای عباسا با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
❇️فرماندار شهرستان نور در مراسم افتتاحیه این پل با بیان اینکه رفع مشکلات زیربنایی و توسعه روستاها از اهداف دولت سیزدهم است خاطرنشان کرد: روستای عباسا با وجود نخبگان و بزرگان در شهرستان بسیار حائز اهمیت است. پولادی با اشاره به پروژه پل عباسا عنوان کرد؛برای تکمیل این پل پیگیر تحقق اعتبارات از استان بودم تا عملیات احداث آن به سرانجام برسد.
❇️مهدی ذکوی رئیس شورای اسلامی روستای عباسا هم در این مراسم عنوان کرد؛ روستای عباسا یکی از بزرگترین روستا در شهرستان نور است و باید برای اجرای پروژه های مختلف توجه ویژه از سوی مسئولین شهرستانی و استانی صورت گیرد.
ذکوی در ادامه با بیان اینکه افتتاح و بهره‌برداری از این پل نباید به منزله پایان عملیات اجرایی پروژه قلمداد شود چرا که گوشواره های پل هنوز اجرا نشده و پل در معرض خطر می باشد. رئیس روستای عباسا در ادامه راه اندازی مجموعه ورزشی را یکی از دغدغه های جوانان عنوان کرد و گفت: راه اندازی مجموعه فرهنگی ورزشی سردار سلیمانی،از مطالبات ۳۰ ساله اهالی روستا عباسا است که انتظار داریم با با نگاه ویژه مسئولان این مطالبه بحق مردم تحقق یابد.
❇️مهندس کاظمی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نور هم ضمن تقدیر از حمایت ها و پیگیری های فرماندار شهرستان نور عنوان کرد: برای ساخت این پل شورکو روستای عباسا ۵۰ میلیارد ریال از ردیف اعتبارات ملی هزینه شد و تاکنون ۴ میلیارد تومان از این اعتبار محقق شد.