استاندار مازندران: مازندران؛ ظرفیت پاسخگویی اقتصادی به چند استان دیگر کشور را دارد / طرح ویژه ای برای مولد سازی دارایی های دولت در مازندران تهیه شده است

استاندار مازندران؛ از تهیه طرحی ویژه در این راستا خبر داد و با درخواست از وزیر اقتصاد برای تشکیل پرونده ای ویژه در وزارت اقتصاد برای تحقق این مهم؛ گفت: با اقدام عملی در این مورد می توان بسیاری از طرح های عمرانی را به سرانجام رساند. استاندار مازندران با اظهار این که سرمایه عظیمی […]

استاندار مازندران؛ از تهیه طرحی ویژه در این راستا خبر داد و با درخواست از وزیر اقتصاد برای تشکیل پرونده ای ویژه در وزارت اقتصاد برای تحقق این مهم؛ گفت: با اقدام عملی در این مورد می توان بسیاری از طرح های عمرانی را به سرانجام رساند.

استاندار مازندران با اظهار این که سرمایه عظیمی از زمین های مازاد دولت در بهترین نقطه ساحلی استان تحت عنوان پلاژ های آموزشی و تفریحی وزارتخانه ها وجود دارد، گفت: سالانه فقط ۳۰ درصد از ظرفیت های این مجموعه‌ها استفاده می شود.

سید محمود حسینی پور روز دوشنبه در جلسه اشتغال و سرمایه گذاری مازندران که با حضور وزیر اقتصاد در محل سالن استانداری برگزار شد، افزود: اگر به ظرفیت های اقتصادی استان توجه شود، این استان به تنهایی اقتصاد ۱۰ استان کشور را جوابگوست.

استاندار خواستار تشکیل پرونده ویژه مولد سازی زمین های دولتی مازندران در وزارت اقتصاد شد.

حسینی پور تصریح کرد: در این خصوص طرح ویژه ای هم تهیه شده است.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: همچنین اموال و دارایی‌های غیر مولد بانک های مازندران نیز از دیگر ظرفیت های اجرایی طرح مولد سازی است.

وی بیان داشت: با عملیاتی شدن طرح مولد سازی بخش اعظمی از مشکلات استان مازندران حل و فصل می‌شود.

حسینی پور، گفت: با توجه به کمبود منابع مالی، فروش اموال مازاد دولتی و مولد سازی آنها، می تواند منابع مالی مورد نیاز برای اجرای بسیاری از طرح های عمرانی در استان را تامین کند.

وی پیش‌ از این نیز در دیدارهای مختلف بر مطالبه مردم مازندران از دولت در واگذاری پلاژهای ساحلی دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی تاکید کرده بود.