مدیرعامل هلدینگ گردشگری جوانمرد عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری از اهداف هلدینگ جوانمرد است

  مهندس عباس جوانمرد مدیرعامل و سرمایه گذار مجموعه های گردشگری هلدینگ جوانمرد در گفت‌وگوی اختصاصی با رسانه خبری قلم ما اظهار کرد:امروزه صنعت گردشگری بعنوان یکی از صنایع مهم غیر نفتی است که تاثیر بسزایی در جذب منابع ارزی و توسعه و رونق بازارهای کشور دارد. مدیرعامل هلدینگ جوانمرد با بیان اینکه اهمیت صنعت […]

 

مهندس عباس جوانمرد مدیرعامل و سرمایه گذار مجموعه های گردشگری هلدینگ جوانمرد در گفت‌وگوی اختصاصی با رسانه خبری قلم ما اظهار کرد:امروزه صنعت گردشگری بعنوان یکی از صنایع مهم غیر نفتی است که تاثیر بسزایی در جذب منابع ارزی و توسعه و رونق بازارهای کشور دارد.

مدیرعامل هلدینگ جوانمرد با بیان اینکه اهمیت صنعت گردشگری در سطح بین‌المللی هم از لحاظ تعداد گردشگران و هم از لحاظ درآمد ارزی همواره و به طور بی سابقه در حال افزایش است یک از مهم ترین عوامل در جذب گردشگران بین‌المللی و داخلی را توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری بر شمرد.

مهندس جوانمرد در ادامه به فعالیت های این هلدینگ اشاره کرد و گفت:
هلدینگ جوانمرد با هدف ایجاد و گسترش کسب و کارهای حوزه تفریحی و گردشگری تاسیس شد تا بتواند نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی کشور فراهم نماید.

وی در ادامه از مجموعه های چالیدره طرقبه، تله سیژ دربند تهران، منطقه گردشگری الیمالات شهرستان نور، پویا پارک کوهسنگی و برج برفی مشهد را از زیر مجموعه های این هلدینگ نام برد و خاطرنشان کرد:هدف اصلی هولدینگ جوانمرد، فراهم کردن امکانات و زیرساخت های مناسب برای توسعه گردشگری است. این هولدینگ دارای کارنامه ای درخشان از سرمایه گذاری ها جهت ساخت و بهبود امکانات رفاهی-گردشگری میباشد.

در ادامه میخوانیم:

 

 

برج برفی مشهد

برج برفی مشهد یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی-تجاری در شهر مشهد است که هم برای کودکان و هم برای بزرگ‌سالان، سرگرمی های زیادی دارد. درست مانند نام این مجموعه، یکی از اصلی ترین تفریحات آن سرزمین برفی است که دارای سرسره، تیوپ و … برای کودکان و بزرگسالان می باشد. امکانات تفریحی این مجموعه به برف بازی محدود نیست و دارای ۶ سالن سینما، اتاق فرار، سالن بیلیارد، فود کورت، کافی شاپ، بوفه و … می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منطقه نمونه گردشگری الیمالات نور

مجتمع تفریحی سد الیمات نور یکی از جاذبه های شمال کشور است که در سال ۱۴۰۰، ساخت آن آغاز شد. این مجتمع به دلیل زیبایی و طبیعت بکر آن مورد توجه بسیاری از طبیعت گردها و گردشگران قرار گرفته است. این مجموعه در آینده ای نزدیک دارای مراکز اقامتی، پذیرایی ، قایق سواری، ماهیگری پیست دوچرخه سواری کوهستان ، زیب لاین ، درشکه سواری ، حیات وحش ، بیشه حیوانات، تیمارگاه پرندگان خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

تله سیژ دربند تهران

تله سیژ دربند تهران ، یکی از بهترین تفرجگاه های شهر است. این مجموعه که در منطقه خوش آب و هوای دربند واقع شده است، مقصدی پرطرفدار در تمام فصول سال می باشد. شما با سوار شدن بر تله سیژ می تواند مسیری ۶۰۰ کیلومتری را برفراز منطقه حرکت کرده و از طبیعت بکر زیر پای خود لذت ببرید. تله سیژ دربند تهران، از زیر مجموعه های هولدینگ برادران جوانمرد می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فاز۲ چالیدره طرقبه

فاز ۲ چالیدره طرقبه در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد تا پذیرای روزانه بیش از ۵ هزار نفر گردشگر باشد. این مجموعه تفریحی گردشگری، دارای امکانات زیادی از جمله تله سیژ، بانجی جامپینگ، رستوران، کافی شاپ، اسکله و… می باشد. شما با مراجعه به کیلومتر ۲ جاده نغندر، می توانید از امکانات تفریحی فاز ۲ چالیدره طرقبه بهره مند شوید.