استاندار مازندران: رسانه ها با مطالبات اساسی از مدیران، حرکت توسعه استان را شتاب بخشند

  ♻️استاندار، نقد منصفانه برای حرکت به سمت توسعه و تعالی مازندران درشمار مطالبات از رسانه ها بیان کرد و گفت: رسانه ها با مطالبات اساسی از مدیران حرکت توسعه استان را شتاب بخشند. ‎ 🔰سید محمود حسینی پور پنجشنبه شب در آئین تجلیل از خبرنگاران استان با بیان اینکه مازندران استان بزرگی است که […]

 

♻️استاندار، نقد منصفانه برای حرکت به سمت توسعه و تعالی مازندران درشمار مطالبات از رسانه ها بیان کرد و گفت: رسانه ها با مطالبات اساسی از مدیران حرکت توسعه استان را شتاب بخشند. ‎

🔰سید محمود حسینی پور پنجشنبه شب در آئین تجلیل از خبرنگاران استان با بیان اینکه مازندران استان بزرگی است که مردمان بزرگی دارد و شهدای زیادی به خاطر مردم جانشان را تقدیم کرده‌اند، افزود: ما در استانی هستیم که جوانان ما در همه عرصه‌های علمی، نخبگی، دانش بنیانی، شخصیت‌های برجسته ای را تقدیم کرده‌اند.

♻️وی با عنوان اینکه ۸۲۰ مدیر مازندرانی داریم که در رده مدیرکل در کشور هستند، افزود: هیچ استانی چنین پتانسیلی ندارد.

♻️حسینی پور از خبرنگاران خواست تا آسیب شناسی جامعی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان ارائه دهند و افزود: هیچ راهی نداریم که به توسعه استان خود بپردازیم و مازندران باید به فکر آینده خود باشد.

♻️وی با اشاره به مهاجرت‌هایی که به سمت استان شروع شده است، گفت: مطالبات رسانه‌ها از مسئولان استان تاکنون اساسی نبود و بیشتر سهم آنان خبری بوده است.

♻️استاندار مازندران نقد منصفانه برای حرکت به سمت جلو را خواستار شد و اظهار داشت: آن چیزی که رسالت عظیم رسانه‌ها است کمک به مردم و مسئولان است.

♻️حسینی پور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مدیران شکایت خود را از رسانه‌ها تا روز شنبه پس بگیرند و پرونده را مختومه کنند، گفت: تاکنون از هیچ رسانه‌ای شکایت نکردم، کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی درصورت شکایت از رسانه‌ها، تا شنبه باید نسبت به مختومه کردن شکایت خود اقدام کنند.