كدخبر: 16933 بدون دیدگاه

فرماندار نور در نشست با فعالین ورزشی شهرستان تاکید کرد؛ بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای ارتقای ورزشی/لزوم توجه به جایگاه ارزشمند بانوان در ورزش شهرستان

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور در نشست با فعالین ورزشی شهرستان تاکید کرد؛  بهره گیری از ظرفیت های موجود در راستای ارتقای ورزشی/لزوم توجه به جایگاه ارزشمند بانوان در ورزش شهرستان

🔰مهندس احمد توکلی در نشست صمیمی با فعالان ورزشی این شهرستان از عدم ترسیم چشم انداز پنج ساله ورزشی شهرستان و نتایجی که باید کسب می شد، انتقاد کرد و گفت: برای حفظ جایگاه ورزشکاران چه کارهایی انجام شد. ♻️به گزارش قلم ما، فرماندار نور به وجود ورزشکاران موفقی که به دلیل نبود امکانات یا […]

🔰مهندس احمد توکلی در نشست صمیمی با فعالان ورزشی این شهرستان از عدم ترسیم چشم انداز پنج ساله ورزشی شهرستان و نتایجی که باید کسب می شد، انتقاد کرد و گفت: برای حفظ جایگاه ورزشکاران چه کارهایی انجام شد.

♻️به گزارش قلم ما، فرماندار نور به وجود ورزشکاران موفقی که به دلیل نبود امکانات یا به دلیل آسیب دیدگی یا بی توجهی، زندگی ورزشی خود را از دست دادند اشاره کرد و بیان داشت: امروز نه به عنوان فرماندار بلکه به عنوان کسی که افتخار،ورزش در کنار خیلی از شما ورزشکاران را دارم، در این نشست شرکت کردیم تا با کمک و همفکری ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی شهرستان، قاعده بی ثباتی ورزش شهرستان و مشکلات این عرصه را بررسی و راهکاری موثر در این زمینه پیدا کنیم.

♻️مهندس توکلی تأکید کرد: باید دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم تا با برنامه، به نقطه ای برسیم که اگر زمان خودمان را ازدست دادیم، نسل آینده این مشکلات را نداشته باشند.

♻️فرماندار نور با بیان اینکه مردم شهرستان نور نژاد و استایلی ورزشکارانی داشته و در بسیاری از عرصه های ورزشی صاحب استعداد و موفقیت هستند، عنوان داشت: ورزش پدیده ای ساری و جاری در تمام خانواده های شهرستان نور است و این نعمتی بزرگ است.

♻️وی ادامه داد: باید خودمان تصمیم گیرنده باشیم نه اینکه دیگران برایمان تعیین تکلیف کنند.

♻️مهندس توکلی به سرمایه گذاری دولت در ترویج ورزش های همگانی اشاره و عنوان کرد: تنها به چند رشته نباید اکتفا کرد بلکه ورزشکاران ما در بسیاری از ورزش های نوظهور نیز استعداد دارند و باید به تمام رشته ها توجه شود نه فقط ورزش های قهرمانی و پرطرفدار.

♻️فرماندار نور یادآور شد: باید ادبیات گفتمان درست را بیاموزیم و بدانیم چگونه سرمایه گذار و اسپانسر در زمینه ورزش جذب کنیم.

♻️وی تصریح کرد: مردم به ما بدهکار نیستند بلکه ما به آن ها بدهکاریم و باید با رفتار و زبان خوش از آن ها همراهی و کمک بگیریم.

♻️مهندس توکلی از عدم تلاش و یا موفقیت در بهره گیری از ظرفیت افراد صاحب سرمایه و نفوذ در راستای پیشرفت شهرستان در عرصه های مختلف گلایه کرد و گفت: تا ۲۰ سال قبل کسی دنبال استانداردهای ورزشی نبود اما امروز جامعه تنها به دنبال پرکردن اوقات فراغت نیست بلکه هدف به کسب موفقیت های جهانی ارتقا یافت پس امکانات و استانداردها نیز به همان اندازه باید ارتقا یابد.

♻️فرماندار نور از اهمیت حضور یک ورزشکار به عنوان سفیر فرهنگی کشور در سرزمین بیگانه سخن گفت و عنوان داشت: این حضور و بالارفتن پرچم کشور در سرزمین دیگر، بیش از میلیاردها دلار هزینه جنگی برای مملکت ارزش دارد.

♻️وی با تأکید بر اینکه فضای ورزش باید فضای مودت و دوستی باشد، اظهار داشت: رقابت در داخل زمین، اجتناب ناپذیر است اما باید احترام ها حفظ شود چراکه ورزشکار به عنوان یک چهره و فرد شاخص، الگوی اخلاقی و رفتاری زندگی بسیاری از مردم است.

♻️مهندس توکلی بر لزوم نهادینه کردن اتحاد و همدلی و برنامه ریزی بر مبنای سازو کار منظم در راستای کسب موفقیت تأکید کرد و گفت: باید ازتمام ظرفیت ها استفاده کرد.

♻️فرماندار نور با اشاره به تشکیل هیأت اندیشه ورز شهرستان، عنوان داشت: یکی از کارهایی که این هیأت دنبال می کند ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان است.

♻️وی از جایگاه بانوان و حق آن ها دفاع کرد و با تأکید بر اینکه تبعیض جنسیتی اصلا قابل قبول نیست، بیان کرد: آنچه که به عنوان مباحث شرعی و دینی ماست، پیگیری می شود اما ایجاد فضایی خفقانی خلاف شرع، قابل قبول نیست.

♻️مهندس توکلی با تأکید بر توجه به حقوق بانوان در تمامی عرصه و برابری حقوق زن و مرد اظهار داشت: دلیلی ندارد افرادی با ذهنیت های مختلف برای زنان و دختران ما محدودیت ایجاد کنند.

♻️فرماندار نور با بیان اینکه به لزوم وجود فضای مختص بانوان معتقد هستیم، یادآور شد: سالن های با دسترسی راحت تر به ورزش بانوان اختصاص داده شود و یا در مدیریت زمان دقت شود.

♻️مهندس توکلی همچنین بر لزوم پیگیری شهرداران به راه اندازی و اختصاص پارک بانوان با فضای فیزیکی مناسب تأکید کرد و گفت: باید جایگاه ارزشمند بانوان در ورزش ما نیز جاری و ساری شود.

 

رکسانا یحیی پور

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳