كدخبر: 15794 بدون دیدگاه

حضور قدرتمند شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

تاریخ انتشار : در ساعت:
حضور قدرتمند شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در حالی کار خود را با شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد که «شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا »در این رویداد حضور پررنگ و فعالی از خود نشان داده است. مدرن ترین و جوان ترین ناوگان ریلی کشور شرکت نورالرضا […]

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در حالی کار خود را با شعار «گردشگری برای رشد فراگیر» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز کرد که «شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا »در این رویداد حضور پررنگ و فعالی از خود نشان داده است.

مدرن ترین و جوان ترین ناوگان ریلی کشور شرکت نورالرضا است

محمد درگاهی مدیر عامل شرکت حمل و نقل ریلی نوالرضا در گفتگوی اختصاصی قلم ما با خبرنگار ما اظهار کرد:این مجموعه در سال ۱۳۹۰ بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت در مسیرهای تهران _مشهد ،اصفهان_مشهد و تهران_شیراز و بالعکس در حال خدمات رسانی است افزود:مهمترین هدف این مجموعه ارائه خدمات در شان و منزلت مسافرین عزیز می باشد که این مهم در بستر صتعت ریلی مسافربری بعنوان خدمت ایمن،ارزان و پایدار قابل انجام است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا خاطرنشان کرد: مصوبه جدید مجلس در راستای رفع موانع تولید در ماده ۱۶ و ۱۷ در بحث سرمایه گذاری که زیر نظر بانک ها است قرار شد در سال ۱۴۰۱ سرمایه گذاری ها رونق بگیرد که این فرصت در جهت توسعه ناوگان بصورت پنج ستاره مغتنم میباشد تا بتوانیم مجهزترین و مدرن ترین خدمات را به هموطنان خود ارائه دهیم.

وی تصریح کرد:در سیستم جدید این شرکت نوآوری خدمات در قالب ارائه تور می باشد و برنامه ریزی شده است که در این مجال ارتقاء خدمات غذایی و نوآوری ها در حوزه خدمات گردشگری مد نظر می باشد.

شرکت حمل و نقل ریلی نوالرضا بهترین خط ریلی کشور است

دکتر ارسلان فتحی پور مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان هم ضمن بازدید از غرفه این مجموعه اظهار کرد:شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا یکی از بهترین خط های ریلی کشور است که رضایت مسافران را در اولویت کاری خود قرار میدهد.

دکتر فتحی پور خاطر نشان کرد: رضایت مشتریان بسیار حائز اهمیت است و این مهم باید در اولویت اول همه آژانس های حمل و نقل ریلی قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا تصریح کرد:خط های هوایی و دریایی از جمله برنامه هایی است بزودی با امکانات مدرن و ویژه برای مردم عزیزکشورمان و با قیمت مناسب و کیفیت بالا راه اندازی خواهد شد.

دکتر فتحی پور بیان کرد:یکی از مهمترین برنامه هایی که در بودجه امسال دولت در خصوص آن تصمیم گیری میشود اصلاح ماده ۱۶ و ۱۷ در راستای رفع موانع تولید است که اجازه سرمایه گذاری به بانک ها را در این خصوص میدهد و این میتواند گامی موثر در صنعت گردشگری،اشتغالزایی و توسعه پایدار باشد.

این مسئول گفت: در حال حاضر سیاستمان این است تا ‌کارگروه ها و کمیته هایی تشکیل دهیم و افراد متخصص در این کارگروه ها جذب شوند تا در خصوص اولویت ها سرمایه گذاری راهکار ارائه دهند.

گفتنی است در آخرین روز نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از تعدادی فعالین آژانس های حمل و نقل توسط شرکت نوالرضا با حضور دکتر ارسلان فتحی پور تجلیل بعمل آمد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳