كدخبر: 15787 بدون دیدگاه

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان نور از ایجاد تناظر بین دستگاه‌های کارتخوان بانکی در پنجره واحد مالیات خبر داد

تاریخ انتشار : در ساعت:
رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان نور از ایجاد تناظر بین دستگاه‌های کارتخوان بانکی در پنجره واحد مالیات خبر داد

کاظم خادمی رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان نور در گفتگوی  اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: ایجاد تناظر بین دستگاه های کارت خوان بانکی و یا درگاه پرداخت الکترونیک با شماره اقتصادی (پرونده مالیاتی)تعیین تکلیف دستگاه های کارت خوان در راستای شفاف سازی و نظم بخشی در دستور کار قرار گرفت. خادمی افزود:قانون مالیات بر […]

کاظم خادمی رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان نور در گفتگوی  اختصاصی با قلم ما اظهار کرد: ایجاد تناظر بین دستگاه های کارت خوان بانکی و یا درگاه پرداخت الکترونیک با شماره اقتصادی (پرونده مالیاتی)تعیین تکلیف دستگاه های کارت خوان در راستای شفاف سازی و نظم بخشی در دستور کار قرار گرفت.

خادمی افزود:قانون مالیات بر پایانه فروشگاهی در مهرماه ۹۸ در مجلس تصویب و مهلتی ۱۵ماهه به دولت داده شد تا پس از فراهم آوردن زیرساخت های مورد نیاز آن را به مرحله اجرا برساند.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان نور گفت: بانک مرکزی مکلف است تا با همکاری سازمان یک سال پس از لازم الاجرا شدن این قانون نسبت به ساماندهی دستگاه های کارت خوان بانکی و یا درگاه پرداخت الکترونیکی اقدام و با ایجاد تناظر بین آن با مجوز فعالیت و شماره اقتصادی, بنگاه های اقتصادی به هر یک از پایانه های فروش شناسه یکتا اختصاص دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد:صاحبان دستگاه های کارت خوان باید با وارد شدن در پنجره واحد خدمات مالیاتی اطلاعات دستگاه شان را وارد و آن را شناسه دار کنند.

وی افزود:ساماندهی دستگاه ها و درگاه های پرداخت الکترونیک تکلیفی برای بانک مرکزی و نظام مالیاتی است که با همکاری سازمان مالیاتی و بانک مرکزی در حال انجام است.

خادمی تصریح کرد:تمامی فعالان اقتصادی دارای ابزار پرداخت بانکی می توانند با ورود به درگاه خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir فهرست تمامی دستگاه های کارت خوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی خود را مشاهده نموده و نسبت به الصاق آنها به پرونده های مالیاتی قبلی و یا تشکیل پرونده مالیاتی جدید اقدام نمایند.

رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان نور آخرین فرصت برای ایجاد تناظر بین دستگاه های کارت خوان و پرونده مالیاتی را حداکثر تا پایان بهمن ۱۴۰۰ اعلام کرد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳