كدخبر: 15410 بدون دیدگاه

نقطه سرخط…سینما پردیس امید نور در حسرت سوت آغاز بکار

تاریخ انتشار : در ساعت:
نقطه سرخط…سینما پردیس امید نور در حسرت سوت آغاز بکار

در آستانه دومین سالگرد امضای تفاهم نامه سینما پردیس امید نور رسیدیم به نقطه سر خط…اینجا خبری از سوت آغاز بکار پروژه نیست. به گزارش قلم ما، سینما پردیس امید نور که امشب در آستانه دومین سال امضای تفاهم نامه آن هستیم،متاسفانه با تلاش ها و پیگیری های دوساله فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد […]

در آستانه دومین سالگرد امضای تفاهم نامه سینما پردیس امید نور رسیدیم به نقطه سر خط…اینجا خبری از سوت آغاز بکار پروژه نیست.

به گزارش قلم ما، سینما پردیس امید نور که امشب در آستانه دومین سال امضای تفاهم نامه آن هستیم،متاسفانه با تلاش ها و پیگیری های دوساله فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور هنوز سوت آغاز مراحل اجرایی آن زده نشد.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، تفاهمنامه ای که در این خصوص امضا شد و کلنگ ساخت آن در دیماه ۱۳۹۸ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد،ولی این پروژه که میتواند نقش موثری در حوزه فرهنگی شهرستان داشته باشد با دست انداز ها و چالش‌های فراوانی مواجه است و همچنان در بلاتکلیفی بسر میبرد.

همچنین با توجه به صحبت های اخیر این رسانه با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر متاسفانه میبینیم که هنوز عزم شهرداری و شورا در این خصوص جدی نشده و تنها پیشرفتش میشود نقطه سر خط.‌.‌.

حال باید دید از این پروژه فرهنگی توسط شهرداری و شورای شهر نور چقدر حمایت میشود و آیا مردم منطقه شاهد افتتاح آن خواهند بود یا شاهد سلب امتیاز این پروژه در شهرستانی که پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیاری دارد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳