كدخبر: 15326 بدون دیدگاه

شفافیت مهمترین زیرساخت حل مشکلات شهری است اعضای/ شورای شهرنور با عزمی راسخ برای سینما قدم بردارند

تاریخ انتشار : در ساعت:
شفافیت مهمترین زیرساخت حل مشکلات شهری است اعضای/ شورای شهرنور با عزمی راسخ برای سینما قدم بردارند

علی شادمان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما،اظهار کرد: شفافیت، زیرساخت مهمی برای حل مسائل در تمامی حوزه های شهری است. فرماندار نور با بیان اینکه سینما پردیس یکی از مدل های مهم فرهنگی و با ارزش در سطح کشور های پیشرفته دنیا با هدف جذب مخاطب ، ترویج فرهنگ بالنده آن جامعه است که […]

علی شادمان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما،اظهار کرد:

شفافیت، زیرساخت مهمی برای حل مسائل در تمامی حوزه های شهری است.

فرماندار نور با بیان اینکه سینما پردیس یکی از مدل های مهم فرهنگی و با ارزش در سطح کشور های پیشرفته دنیا با هدف جذب مخاطب ، ترویج فرهنگ بالنده آن جامعه است که کاربرد های چند گانه دارد افزود:برای استان مازندران فقط یک سهمیه پردیس سینمایی در نظر گرفته شد که توانستیم آن را به شهرستان نور اختصاص دهیم.

شادمان گفت: اگر شهردار و اعضای شورای شهر اراده شان پای کار نیاید و هرچه زودتر دست بکار نشوند امکان انتقال آن به شهرستان دیگر جدی است.

وی ادامه داد:متاسفانه همواره فقط فرمانداری و اداره ارشاد پیگیری می کنند و مسئولان یاد شده یک بار نشده بیایند از ما کمک و پشتیبانی بخواهند و پیگیری کنند و این برای آینده فرهنگی این شهرستان خسارت بار است.

فرماندار نور با تاکید بر اینکه اعضای شورا باید نگاهی فرهنگی به شهر داشته باشند گفت:وقتی در ارتباط با ارتقای فرهنگ،آگاهی و دانش مردم برنامه ریزی شود کارهای دیگر هم بدنبال آن توسعه می یابد و بر همین اساس توسعه پروژه های فرهنگی باید در اولویت نخست شورا باشد.

شادمان با بیان اینکه یکی از موضوصات مطرح شده افزایش ظرفیت سالن سینما بود بیان داشت: این موضوع مستلزم مذاکره با وزارت ارشاد است که آیا وزارت ارشاد تبدیل سالن ۱۲۰ نفره را به ۳۰۰ نفره می پذیرد یا خیر؟

فرماندار نور خاطرنشان کرد:برخی ته لایه های کم کاری در این بخش وجود دارد که با توجه به امضای تفاهمنامه ای که صورت گرفت و ترک تشریفات مصاحبه هم انجام شد،الان مدعی هستند که پروانه را صادر نکردیم!!!!
اما این امکان ندارد که مجموعه شهرداری ترک تشریفات انجام دهد ولی پروانه صادر نکند.

فرماندار نور در پایان با بیان اینکه چشم ها را باید شست،جور دیگر باید دید تاکید کرد:امیدواریم اعضای شورای شهر و شهرداری هرچه زودتر به این مطالبه فرهنگی مردم شهرستان توجه کرده و با عزمی راسخ پای کار بیایند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳