كدخبر: 15289 بدون دیدگاه

مدیریت مجموعه ورزشی لیان تاکید کرد:تمام هدفم ارتقاء و توسعه ورزش در شهرستان نور است

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیریت مجموعه ورزشی لیان تاکید کرد:تمام هدفم ارتقاء و توسعه ورزش در شهرستان نور است

بانوی ورزشکار نوری ،اظهار کرد:دیدگاه من پیشرفت شهرستان نور در حوزه ورزش است،اگر با هم قدمی هرچند کوچک در راستای توسعه و پیشرفت شهرمان برداریم قطعا میتوانیم در عرصه های مختلف شهرستان نور را توسعه دهیم و شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم. 🔰سید سوگند حسینی مدیر باشگاه ورزشی لیان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما […]

بانوی ورزشکار نوری ،اظهار کرد:دیدگاه من پیشرفت شهرستان نور در حوزه ورزش است،اگر با هم قدمی هرچند کوچک در راستای توسعه و پیشرفت شهرمان برداریم قطعا میتوانیم در عرصه های مختلف شهرستان نور را توسعه دهیم و شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.

🔰سید سوگند حسینی مدیر باشگاه ورزشی لیان در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:
از سن هفت سالگی شروع به فعالیت در رشته ورزشی کاراته کردم و در سن هشت سالگی موفق به کسب مقام قهرمانی کشور شدم.

🔰مدیر مجموعه ورزشی لیان گفت:در این سالها توانستم با کسب مقام های قهرمانی در مسابقات مختلف وارد تیم ملی شوم و قهرمانی جمهوری اسلامی ایران را بدست آورم.

🔰حسینی ادامه داد:در سال ۱۳۸۹ مستند زندگی من در ویژه برنامه‌ی ریحانه پخش شد و به عنوان بانوی موفق شهرستان نور انتخاب شدم و در رده سنی نوجوانان توانستم با لیگ آینده سازان کشور با پتروشیمی قرارداد ببندم و درخشش خوبی در این مرحله داشته باشم.

🔰این بانوی ورزشکار نوری اضافه کرد: در آن دوره زمانی در رده‌ی سنی جوانان، وارد امید شدم و توانستم خیلی خوب بدرخشم، همین سبب شد تا بتوانم وارد رده سنی بزرگسالان،شوم و سپس به لیگ برتر ورود کنم و چندین دوره هم به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوم.

🔰مدیر مجموعه لیان گفت:در سن ۲۰ سالگی به عنوان مربی بزرگسالان کاراته در استان مازندران منصوب شدم و در جهت آماده‌سازی ورزشکاری که برای تیم ملی نیاز داشتند،در کنار خانم لاله صمدی که سرمربی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران هستند حضور داشتم.

🔰حسینی افزود:در حال حاضر مسؤل کمیته مربیانه سه گانه‌ی استان مازندران و کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی و همچنین مالک و موسس مجموعه ورزشی لیان هستم.

🔰این بانوی موفق نوری گفت:در خصوص رشته تخصصی بنده باید ذکر کنم که،کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی‌ میباشم و رشته‌ی ورزشی حرفه‌ایم کاراته است.

❇️وی خاطرنشان کرد:چندین سال است که از قهرمانی کناره‌گیری کردم و در سمت مربیگری فعالیت دارم و توانستم مربیگری آکادمی ملی و المپیک را در دو رشته بدنسازی و کاراته در سال های ۹۶ و ۹۷ بگیرم و در این زمینه فعالیت کنم.

🔰این بانوی موفق بیان کرد:تی آرایکس،سی ایکس و فیتنس از رشته‌هایی هستند که بعنوان مربی در این زمینه فعالیت می‌کنم.

❇️حسینی افزود:در حال حاضر چون به تازگی مجموعه ورزشی لیان را تاسیس کردیم رشته‌های بدنسازی،سی ایکس،تی ارایکس،فیتنس و دیگر رشته‌های هوازی و گروهی را آموزش میدهیم.

🔰موسس مجموعه ورزشی لیان اشاره داشت: در این مجموعه هفت نفر مشغول فعالیت هستند.

🔰حسینی در ادامه گفت:مهمترین مشکلی که در این حوزه داریم ضعف در آموزش است چرا که دوره‌های مربیگری برگزار نمی‌شود و عدم هماهنگی در هیات های ورزشی این مشکل را به وجود آورده است که نیاز است به این موضوع توجه جدی بشود.

🔰وی افزود:خیلی ها با من تماس میگیرند و میپرسند تا راهنمایی شان کنم، من هم این اطلاعات را رایگان در اختیارشان قرار میدهم،البته این وظیفه من نیست و هیئت بدنسازی شهرستان نور باید با برگزاری سمینارها و کارگاه ها این اطلاعات را در اختیار علاقمندان قرار دهد .

،

🔰این بانوی ورزشکار نوری،یکی دیگر از مشکلات مهم در حوزه ورزش را حمایت مالی دانست و گفت:متاسفانه در این راستا از ورزشکاران هیچ حمایتی نمیشود خود من برای ساخت و تجهیزات مجموعه لیان هیچ وامی نگرفتم، نه وامی برای ساخت مجموعه و نه وامی برای تجهیزات مجموعه و همه هزینه ها را خودم پرداخت کردم.

🔰وی اشاره کرد:مجموعه لیان در دوطبقه مجزا ساخته شده است و ما نیازمند یک بودجه مالی هستیم تا بتوانیم طبقه سوم این مجموعه را هم بسازیم و تجهیزات این مجموعه را کامل تر و مجهزتر نماییم و قطعا به بحث اشتغالزایی هم کمک خواهد شد و با تکمیل مجموعه تعداد نیروهای مجموعه اضافه خواهند شد.

🔰حسینی افزود: دیدگاه من پیشرفت شهرستان نور در حوزه ورزش است،اگر با هم قدمی هرچند کوچک در راستای توسعه و پیشرفت شهرمان برداریم قطعا میتوانیم در عرصه های مختلف شهرستان نور را توسعه دهیم و شاهد پیشرفت روزافزون آن باشیم.

🔰وی گفت:زمانی که رقابت سالم در این شهر حکمفرما باشد میتوانیم خدمات را با کیفیت بالا ارائه دهیم و آرامش،سلامتی و تندرستی را به خانمهای شهر هدیه دهیم.

گفتنی است چندی پیش دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران هم از مجموعه ورزشی لیان بازدید بعمل آورد.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳