كدخبر: 14261 بدون دیدگاه

شهید علی جمشیدی شهید شاخص بسیج مهندسین استان مازندران شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
شهید علی جمشیدی شهید شاخص بسیج مهندسین استان مازندران شد

مسئول بسیج مهندسین سپاه کربلا استان مازندران در پنجمین سالگرد شهدای خانطومان که با محوریت اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد شهید علی جمشیدی را بعنوان شهید شاخص بسیج مهندسین و معماری استان مازندران در سال ۱۴۰۰ معرفی کرد. به گزارش قلم ما،، مراسم پنجمین سالگرد شهدای کربلای خان‌طومان […]

مسئول بسیج مهندسین سپاه کربلا استان مازندران در پنجمین سالگرد شهدای خانطومان که با محوریت اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد شهید علی جمشیدی را بعنوان شهید شاخص بسیج مهندسین و معماری استان مازندران در سال ۱۴۰۰ معرفی کرد.

به گزارش قلم ما،، مراسم پنجمین سالگرد شهدای کربلای خان‌طومان و گرامیداشت شهدای جاویدالاثر شهرستان نور با محوریت شهید علی جمشیدی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.

حسین زاده در این مراسم گفت: شهادت سرلیست آرزوی همه بسیجیان است و در این مراسم از پدر و مادر شهید جمشیدی درخواست داریم دعایمان کنند تا خداوند مرگی با عزت و عزتی با شهادت برایمان رقم بزند.

وی در ادامه افزود:برپا داشتن مراسم شهدا نقشی مهم در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار دارد و باید همگان بدانند قطره ای از خون شهدای به هدر نرفته است.

مسئول بسیج مهندسین سپاه کربلا اعلام کرد: شهید علی جمشیدی به عنوان شهید شاخص بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در استان مازندران معرفی شد و تمامی پروژه های این سازمان در سال ۱۴۰۰ به نام این شهید بزرگوار به بهره برداری خواهد رسید.

شهرستان نور در غرب استان مازندران است و تا کنون ۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و شهید علی جمشیدی اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور است که در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ در خانطومان به دست داعشی های تکفیری به شهادت رسیده است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳