حضور موفق شهرداری ایزدشهر در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری تهران

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع‌دستی پنجم اسفندماه باحضور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح گردید. شهرداری ایزدشهر بعنوان تنها شرکت کننده از شهرستان نور در این نمایشگاه با همکاری شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین حضور یافت و ضمن معرفی جاذبه ها و […]

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و صنایع‌دستی پنجم اسفندماه باحضور دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح گردید.

شهرداری ایزدشهر بعنوان تنها شرکت کننده از شهرستان نور در این نمایشگاه با همکاری شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین حضور یافت و ضمن معرفی جاذبه ها و پتانسیل های گردشگری ایزدشهر گامی موثر درجذب توریسم و گردشگر به نمایش گذاشت و با استفبال بینظیر بازدیدکنندگان روبرو شد.

‍ شهردار ایزدشهر :
ایزدشهر خاصترین شهر گردشگری خاورمیانه در آینده ای نزدیک

شهردار ایزدشهر در گفتگوی اختصاصی با
#قلم_ما اظهار کرد:شهرداری ایزدشهر در سال ۹۷ هم تنها شرکت کننده در این نمایشگاه بود و امسال هم بعلت رعایت پروتکل های بهداشتی که،در زمان محدود این نمایشگاه برگزار شد شهرداری ایزدشهر با همکاری شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین در این نمایشگاه حضور یافت.

مهندس تونی با اشاره به جنگل های هیرکانی،دریا و ساحل ایزدشهر بعنوان ظرفیت های گردشگری و جدب توریسم در منطقه افزود:هدف از حضور در این‌ نمایشگاه که متناسب با محدودیت‌های کرونایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است، معرفی  پتانسیل‌های مختلف گردشگری، فرهنگی و سرمایه‌گذاری شهر ایزدشهر در سطح ملی است و فرصتی ارزشمند در راستای معرفی پتانسیل ها و ظرفیت‌های ایزدشهر در اختیار گردشگران قرار میدهد و میتواند بازتاب خوبی برای شناساندن منطقه داشته باشد.

شهردار ایزدشهر افزود:پروژه هایی که در شهر ایزدشهر در حال انجام است امکانات بالقوه و ظرفیت های خدادادی ایزدشهر به نمایش گذاشته شده است و مردم از همجای ایران عزیزمان با پکیج هایی که شهرداری ایزدشهر تهیه کرده است آشنا خواهند شد.

مهندس تونی گفت:ایزدشهر،شهری متفاوت در شهرهای شمالی کشور است به دلیل مجتمع های منظم و بنامی و موجود موهبت های خدادادی است که نظم و انضباط خاصی را به این شهر بخشیده است.

وی در پایان تصریح کرد: با تلاش، همدلی، برنامه ریزی و اجرای پروژه های مهم قطعا ایزدشهر در آینده ای نزدیک خاص ترین شهر گردشگری و توریستی خاورمیانه خواهد شد.

معاون گردشگری وزارت میراث و گردشگری کشور:

نمایشگاه صنعت گردشگری بهترین فرصت برای شهرداری ها به منظور معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری منطقه

دکتر تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث و گردشگری کشور ضمن هم بازدید غرفه شهرداری ایزدشهر با بیان اینکه شهرداری ها نقش مهمی در رشد و توسعه گردشگری شهر دارند به حضور فعال شهرداری ایزدشهر در نمایشگاه اشاره کرد و گفت:نمایشگاه پیش رو بهترین فرصت برای شهرداری ها و بخش خصوصی به منظور معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری منطقه میباشد.

معاون گردشگری کشور اشاره کرد: اهتمام شهرداری ایزدشهر در این نمایشگاه حکایت از برنامه ریزی های مناسب در جهت توسعه شهر، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد شهری و پیگیری ظرفیت و پتانسیل های گردشگری شهر دارد.

در پایان این بازدید نیز از سوی شهرداری ایزدشهر هدیه یادبودی باحضور مجموعه سرمایه‌گذاری هومت پارس کاسپین به دکتر تیموری تقدیم گردید.

❇️مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران:
حضور فعال بخش شهرداری ایزدشهر در نمایشگاه صنعت گردشگری ستودنی است

‍ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مازندران ضمن بازدید از غرفه شهرداری ایزدشهر در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری که با همکاری شرکت سرمایه گذاری هومت پارس کاسپین برگزار شد با تحسین شهرداری ایزدشهر به عنوان تنها شرکت‌کننده از شهرستان نور در این نمایشگاه در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:امسال با توجه به شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرد ولی استان مازندران حضور فعالی در این نمایشگاه داشت و ما توانستیم با ۱۵ غرفه در این نمایشگاه که ۱۳ غرفه گردشگری و ۲ غرفه صنایع دستی است حضور یابیم.

سیف‌الله فرزانه با اشاره به ۶۵۰ متر غرفه استان مازندران در این نمایشگاه بیان کرد: بخش خصوصی استان بسیار فعال است ضمن اینکه شهرداری ها هم در این دوره بسیار خوب عمل کردند و ظرفیت ها و پتانسیل های استان را بخوبی به نمایش گذاشتند و این اقدام بسیار ستودنی است.

وی در ادامه اشاره کرد: در یکسال اخیر در حوزه میراث اقدامات خوبی صورت گرفت که پروژه کاخ صفی آباد بهشهر به عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردمی پس از چهار دهه صورت گرفت و بعنوان یکی از عناصر مهم مجموعه باغ‌شهر بهشهر و استان مازندران میباشد.

فرزانه در ادامه افزود:در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری ۲۱۳ پروژه نیمه‌کاره در استان وجود دارد که حجم کل سرمایه‌گذاری ۲۵هزار میلیارد تومان بوده است و نشان می‌دهد بخش خصوصی وظیفه خود را انجام داده است حال انتظار داریم که بانک‌ها به کمک بخش خصوصی بیایند تا پروژه ها را هرچه زودتر به، پایان برسانیم.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در ادامه اظهار کرد: «در سال ۱۳۹۹ پروژه‌های بسیاری را افتتاح کردیم و حجم سرمایه‌گذاری بسیار بزرگ بوده است.

فرزانه بیان کرد:مازندران ظرفیت بسیار بالایی در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری دارد و امیدواریم با مساعدت بانک ها شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد:در حوزه صنایع‌دستی، روستای سلیم‌آباد به‌عنوان روستای ملی سفال و‌ شهر آلاشت به عنوان شهر ملی جاجیم انتخاب شدند.»

گفتنی است در پایان از سوی شهرداری ایزدشهر هدیه‌ای به رسم‌یادبود به مهندس فرزانه تقدیم شد.