كدخبر: 13295 بدون دیدگاه

همزمان با دهه مبارک فجر درمانگاه خصوصی پیامبر اعظم (ص )شهر چمستان به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با دهه مبارک فجر درمانگاه خصوصی پیامبر اعظم (ص )شهر چمستان به بهره برداری رسید

با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد، حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه چمستان، دکتر اسماعیلی نماینده سابق نور و محمودآباد و دیگر مسئولان درمانگاه خصوصی پیامبر اعظم (ص ) چمستان به بهره برداری رسید. مسئول درمانگاه پیامبر اعظم (ص) شهر چمستان در گفتگو با قلم ما اظهار […]

با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد، حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه چمستان، دکتر اسماعیلی نماینده سابق نور و محمودآباد و دیگر مسئولان درمانگاه خصوصی پیامبر اعظم (ص ) چمستان به بهره برداری رسید.
مسئول درمانگاه پیامبر اعظم (ص) شهر چمستان در گفتگو با قلم ما اظهار کرد: ایده ساخت این درمانگاه از آنجایی به ذهنم رسیده است و با توجه به مشکلات که مردم شهر چمستان با داشتن ۹۲ روستا و ۶۰ هزار جمعیت دارد و بنده آن را از نزدیک لمس کردم و بدلیل اینکه پدرم بیماری سختی داشتند مجبور بودم برای درمان ،وی را به  شهرستان های دیگر ببرم گفت:از همین رو در فکر احداث درمانگاه در شهر چمستان بیوفتم تا بتوانم خدمتی ارزشمند برای شهرم انجام دهم.
رضا توسلی گفت:این مجتمع در زمینی به مساحت ۴۶۰ متر و با بنای احداثی ۲۸۰۰ متر در ۶ طبقه احداث شد که شامل بخشهایی اورژانس ،دندان پزشکی،آزمایشگاه و بخشهای تخصصی شامل بخش های عفونی،داخلی،اطفال،زنان و زایمان ، روانپزشکی،رادیولوژی و سونوگرافی ،قلب و چشم پزشکی است که بزودی شاهد اضافه شدن بخش های دیگر هم خواهیم بود.

توسلی افزود: به نظر بنده خواستن ، توانستن نیست ،خواستن، آفریدن است ، چرا که من از دوران جوانی دوست داشتم کارآفرینی نمونه باشم و بخاطر همین در سال ۷۸ با توجه به رشته خودم آموزشگاه کامپیوتر معراج اندیشه را در شهر چمستان احداث کردم و پس از ۵ سال فعالیت در شهر چمستان در سال ۸۲به فکر احداث یک هنرستان غیرانتفائی دخترانه علم و صنعت افتادم که با احداث آن  ۳۵ نفر مشغول بکار شدند.

وی خاطرنشان کرد:با احداث این مجتمع ۶۰ الی ۷۰ نفر ایجاد اشتغالزایی خواهد شد و از تمامی کسانی که بنده را در احداث این مجتمع یاری کردند سپاسگزارم و  از سهامداران، پزشکان و تمامی مسئولان شهرستان و بخش چمستان که به سرانجام رساندن و احداث آن نقش بسزایی داشتند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از سرمایه گذار این مجتمع،گفت: در این شرایط سخت اقتصادی، خیران بخش خصوصی به کمک دولت آمدند و با همدلی و همراهی بخشی از مشکلات را کم کردند.

امام جمعه چمستان، نیز در این مراسم با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س)، آن حضرت را محور خلقت نظام هستی عنوان و اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) بذر شیعه‌گری، انقلابی گری و ولایتمداری را در جامعه پاشیدند و طی قرن‌ها این بذر ریشه دوانده و به میلیون‌ها شیعه ولایتمدار تبدیل شد که نمونه آن امام (ره) هستند که اندیشه مادرشان را درک و در جامعه پیاده کردند.

امام جمعه چمستان با بیان اینکه در همه حوزه‌ها مثال وجود دارد از جمله حوزه درمان که به برکت نظام اسلامی متخصص‌ترین و حاذق ترین پزشکان دنیا ایرانی هستند، گفت: مجموعه فعلی که در چمستان افتتاح می‌شود از برکات نظام و مشارکت مردمی است که در روایات آمده اگر یک نفر احیا شود مانند آن است که همه نظام هستی زنده شود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳